Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så trött att jag vaknade en timme före jag ska vara på jobbet så hinner inte elda före menä om det kommer fram sol som igår så värms det ju upp lite iaf och så är det inte lika många minus idag heller :).

Vi ska enligt prognoserna få närmare 1 dm snö men alltså jag är inte den som gnäller på snön men....Nu är det lite för sent för vinterväder men när vi inte får en rejäl vinter som det ska vara så blir ju våren ofta såhär seg, inget nytt men lite trist....Aja, dricka upp kaffet och åka- tacksam för ett kortare pass idag :).
 
Väntar på att kollegan ska bli klar så jag kan börja med min patient. Borde inte dröja nu.
Sitter och tittar ut på den otroligt blåa himlen så länge. Efter snöstormen som varit i måndags och igår så känns det väldigt uppiggande med sol!
 
Försöker ta reda på vem som äger en bil men det verkar stört omöjligt. :cautious:
Screenshot_20230329-105350.webp
 
Jag använde sms-tjänsten flera gånger utan att få svar. Men hittade sedan en annan sida via kontakta oss där man var tvungen att logga in via bank-id och att de skickade mejl, och då fick jag fatt i ägare.
Jättekonstigt för sms-tjänsten har alltid funkat hur bra som helst.
Du såg att de bytt nummer?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp