Efter en stund börjar det bränna... 5 ggr gisses då hade jag dött. Jobbarkompisen kan gå och stryka sig hela tiden...Har nu strykt på 5 gånger och det killas mest. Attans att det inte funkar då, hade behövt det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter en stund börjar det bränna... 5 ggr gisses då hade jag dött. Jobbarkompisen kan gå och stryka sig hela tiden...Har nu strykt på 5 gånger och det killas mest. Attans att det inte funkar då, hade behövt det
Jag undrar alltid hur lång tid projekten i Trädgårdstider verkligen tarSlötittar på "Trädgårdstider" - det programmat ger alltid vårkänslor (trots minusgraderna ute) !
Är nog immun skulle jag troEfter en stund börjar det bränna... 5 ggr gisses då hade jag dött. Jobbarkompisen kan gå och stryka sig hela tiden...
Erik Blix snabbintervjuade Malin, i P4 Extra, idag. Hon sa då att hon önskade sig samma back up i sin hemmaträdgårdJag undrar alltid hur lång tid projekten i Trädgårdstider verkligen tar
Och hur många de egentligen är som jobbar
@athena_arabians du åker väl hem i morgon och inte ikväll? Det är stopp mellan Stockholm och Uppsala och de verkar inte veta när tågtrafiken kan börja gå igen.
Platta surfplatta typ..Jag har nu smugit in i pa mitt kontor ... har sitter jag och smyger medan jag hor barnbarnens tablets (vad sager man om ipads fast andra an apple pa Svenska? Det kan omojligt vara tabletter? Eller?)
De har en halvtimma varje kvall att titta pa de shower, deras pappa har mycket noga lagt in alla sorters block och "parental controlls" sa de kan bara se det han tycker ar lampligt.
En dag med de sma liven och jag ar helt slut. Nar blev det sa himla jobbigt med smabarn?