Är dödstrött men ska iväg och handla lite nu, sen lite styrelsearbete ikväll och sen hämta mitt paket som jag fått i secret easterbunny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Solen skiner obarmhärtigt. Jag blir totalt snöblind när jag går ut.
Taken droppar och rabatten framför göäthuset har smält undan. I morse var det tjock snö där.
Det ska bli likadant ett tag framöver. Minus på natten och molnfri himmel på dagarna.
Brr, soligt men kallt. Det verkar vara lite olika bud om det kommer snöa imorgon eller inte. Är det 'wind chill' (vet inte vad det heter på svenska) faktorn man använder när det står -2 men upplevs som -11.
Har tränat tömkörning för en AE en gångFick även besked imorse av hästägaren att jag ska få träna tömkörning för AE på söndag. Inte helt fel.
Trist!Har tränat tömkörning för en AE en gång
Det var inte enbart en trevlig upplevelse
Tack och lov ingen is under snön! Allt var tinat innan snön återvände.Var bara försiktig så du inte halkar!
Jag har tränat för honom flera gånger med olika hästar, funkar utmärkt,han är jätte trevlig och är det något moment som jag tycker överstiger hästens förmåga har jag sagt till.Har tränat tömkörning för en AE en gång
Åhhh älskade Anders antar jag..... han har jag kört för många gånger med hans förra fina hästar....Äntligen på väg hem efter en lång dag!
Ska hem och äta mellis och sedan åka till stallet. Strålande sol idag.
Fick även besked imorse av hästägaren att jag ska få träna tömkörning för AE på söndag. Inte helt fel.
Kul!Åhhh älskade Anders antar jag..... han har jag kört för många gånger med hans förra fina hästar....
Vi skall äta nu annars blir det framåt åtta och det blir lite sent... vi brukar äta mellan 5 och halv sju senast.Hur tidigt kan man äta middag? Känner mig lite småhungrig redan. Har iofs bara ätit några klementiner idag och var uppe vid sju.
Han hade på förrförra stället han bodde på så man kunde ta körlektion antingen på egen häst eller hyra... inte helt tokigt att köra hästar som gått vm eller som drog Astrid Lindgren till sista vilan...Kul!
Jag körde bara med mitt förra kallblod, men lärde mig mycket på de få gångerna vi tränade.
Samma här, före gbp. Han mest klagade på att jag var för fet för att rida (utan att säga det rätt ut) trots att jag sa att jag inte red. Totalsågade hela hippologutbildningen och Göran Lindstrand som jag lärde mig tömkörning av. Rekommenderade inspänningar som jag och hästägare sa inte var ok och höll på att bli sparkad i huvudet. 700:- bortkastat. Den blonda, smala tjejen var däremot väldigt nöjd, hon fick betydligt större engagemang från honom än vad jag fick.Har tränat tömkörning för en AE en gång