Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fikat, turfat, åkt hem och promenerat.
Tittar på min katt ❤️
5152315D-92F9-48AA-9297-35DA10B689F0.webp
 
Blev en jobbig kväll, natt och morgon med en häst med hög feber och frossa. Troligen reaktion på vaccinet han fick igår vid lunch. Aldrig reagerat tidigare och jag har aldrig haft en häst med så hög feber så det kändes sådär när jag va ute vid 2 i natt och gav honom mashvatten och tempade och den hade gått upp till 40,2 😥 Men vid 6 i morse hade den gått nertill 39 och sen strax efter 10 va han feberfri så jag släppte ut honom igen. Såå skönt att det släppte :heart
 
seeeeegt. jag vill sluta nu. Inte ofta men idag är en dag jag räknar ned tiden.

har bokat massagebehandling imorgon eftermiddag. Känner mig lite stel i ryggen så bokade hos en vän som är grymt duktig och det blir win-win. Jag gynnar hennes verksamhet hon gynnar mig :)
 
Presskonferens om organiserad brottslighet på tv. :sleep:
Har ont i huvet och nacken så tog värktabletter och la et värmepåse mot bakhuvet. Det hjälpte rätt bra.
Dricker Trocadero. :banana:
 
Brr, soligt men kallt. Det verkar vara lite olika bud om det kommer snöa imorgon eller inte. Är det 'wind chill' (vet inte vad det heter på svenska) faktorn man använder när det står -2 men upplevs som -11.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp