Smarta missar det där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smarta missar det där
Smarta missar det där
Jack gör samma, även om han numera faktiskt ställer sig på sidan om mitt hörn när jag kommer tillbaks så han kan lägga sig i knät igen.Min tanke också Isis brukar sno min plats i TV-soffan om jag måste gå på toa eller så och ser skitnöjd ut när jag kommer tillbaka
Alltså... min katt är ju en klängkatt så det är inga större problem att maka lite på henne och två sekunder senare har jag en katt i knäetJack gör samma, även om han numera faktiskt ställer sig på sidan om mitt hörn när jag kommer tillbaks så han kan lägga sig i knät igen.
Lägre?Brasa, gröt och kaffe här också.... Men vi låg en hel grad högre - 15,8 - när jag steg upp....
Ja alltså när luftfuktigheten sjunker och man känner av den och katterna blir statiska är det inte lika kul men ojaaa urmysigt . Har en kakelugn i sovrummet med men den står bara och ser fin utJa alltså jag vill ha brasa för mysfaktorn inte för ren uppvärmning men få saker är mysigare än att sitta vid en brasa och läsa eller spela eller bara vara. Plus med brasa kan man elda korv när man vill
Vi hade 15,8 grader inomhus jämfört med @sjoberga s 14,8 grader, så jag får verkligen hoppas att vi hade HÖGRE temperatur ??Lägre?
Temp går väl ner när det blir kallare och stiger när det blir varmare?
Så en grad upp torde väl vara -13 och 15 en grad ner?
/dinosaurie?
Ah - var så inne på alla minusgrader att jag missade att det var plusVi hade 15,8 grader inomhus jämfört med @sjoberga s 14,8 grader, så jag får verkligen hoppas att vi hade HÖGRE temperatur ??
Bästa sortens katt då juAlltså... min katt är ju en klängkatt så det är inga större problem att maka lite på henne och två sekunder senare har jag en katt i knäet
I och för sig sant men brassprak, en kopp te och bara vara? Livet på en pinne ändå. Luftfuktigheten går ju att fixa med skålar med vatten som får avdunsta...Ja alltså när luftfuktigheten sjunker och man känner av den och katterna blir statiska är det inte lika kul men ojaaa urmysigt . Har en kakelugn i sovrummet med men den står bara och ser fin ut
Hur då?-6 otäcka grader....
Ikväll ska vi ha en favoriträtt till middag, dvs stuvade makaroner. Hittade ett recept för att tillaga i crock-pott - ska testa ! Med bacon och pizzasallad till blir det nog rena festen...
Vi har service imorgon men vi lämnar bilen ikväll och kan nog inte hämta före fredag..Jag ska strax åka och lämna bilen på service och sedan springa hem i motvind och snöyra. Jag tröstar mig med att jag inte har servicen imorgon då det ska vara -15 grader på morgonen.
Det där blir jag galen på sambons släkt är hopplösa på upp och ner. Men de är iofs hopplösa på upp och ner på kartan med....Lägre?
Temp går väl ner när det blir kallare och stiger när det blir varmare?
Så en grad upp torde väl vara -13 och 15 en grad ner?
/dinosaurie?
Jodå har ställt ut allt fler såna sen vi insåg hur illa det var . Ja både jag och sambon älskar att kunna elda och ja kakelugnarI och för sig sant men brassprak, en kopp te och bara vara? Livet på en pinne ändå. Luftfuktigheten går ju att fixa med skålar med vatten som får avdunsta...
Kakelugnar