Kollar på fotboll och ska strax borsta tänderna. Imorgon har jag lite sovmorgon och behöver inte köra hemifrån förrän ca 6.45
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni har inte blåst? Här räk ar jag med att huset tagit flygresa inatt...Trött, borde gå och lägga mig inte hänga på buke och surfa lite förstrött. Måste bara få energi nog att borsta tänderna och förflytta mig till sängen.
Ute virvlar det vitt och en liten söt traktor med skopa är ute och plogar. Måste nog ha marginaler imorgon mtp faran för inställda bussar och försenade tunnelbana.
Ni har inte blåst? Här räk ar jag med att huset tagit flygresa inatt...
Vårt hus hamnade ungefär halvvägs till jobbet... synd om dottern som helt plötsligt har typ 1 mil att gå..Jodå det virvlar friskt med kastbyar
Brasa, gröt och kaffe här också.... Men vi låg en hel grad högre - 15,8 - när jag steg upp....Positivt ändå. Third winter lyckades inte pressa ned temperaturen inomhus till lägre än 14,8 grader och nu är brasan i full gång. Gröt o kaffe.
Hahaha ja en viss skillnad men visst är det mysigt! Men finns ju nackdelar med (om det känns bättre hahaha)Jag vill också ha brasa. Men tror inte min hyresvärd blir så glad om jag installerar en kamin i lägenheten. Fast å andra sidan så ingår elen i hyran och kostar mi dre än 200kr i månaden såatteh
Ja alltså jag vill ha brasa för mysfaktorn inte för ren uppvärmning men få saker är mysigare än att sitta vid en brasa och läsa eller spela eller bara vara. Plus med brasa kan man elda korv när man villHahaha ja en viss skillnad men visst är det mysigt! Men finns ju nackdelar med (om det känns bättre hahaha)