Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött, borde gå och lägga mig inte hänga på buke och surfa lite förstrött. Måste bara få energi nog att borsta tänderna och förflytta mig till sängen.

Ute virvlar det vitt och en liten söt traktor med skopa är ute och plogar. Måste nog ha marginaler imorgon mtp faran för inställda bussar och försenade tunnelbana.
Ni har inte blåst? Här räk ar jag med att huset tagit flygresa inatt...
 
Dags att försöka sova. Så trött. Förhoppningvis sover jag bättre och är piggare imorgon än idag.
Förstår inte varför omställningen till sommartid påverkar mig mer än när vi ställer om till vintertid ...
 
-8 och i morgon är det spått snö, vill inte mer nu!
Lyckades klä mig ok på dagens runda men kinderna svider fortfarande.
Köpte Bisolduo sirap och det hjälpte så jag inte hostade i natt, eller jag vaknade i alla fall inte av det.
 
Jag vill också ha brasa. Men tror inte min hyresvärd blir så glad om jag installerar en kamin i lägenheten. Fast å andra sidan så ingår elen i hyran och kostar mi dre än 200kr i månaden såatteh
Hahaha ja en viss skillnad men visst är det mysigt! Men finns ju nackdelar med (om det känns bättre hahaha)
 
Man går och borstar tänderna och så är platsen framför brasan stulen….

58F2F0AD-C5D5-4773-9E01-57CA2FB5F64D.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 143
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp