Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker så sakteliga återhämta mig efter en vansinnigt tuff gårdag. Först skotta fram bilen från ett berg av snö, sen krypköra till jobbet för utbildning hela dagen. Väl där fick vi veta att vi skulle tänkt på säkerheten och haft utbildningen hemifrån. :rage: Men mailet om detta skickades inte ut förrän jag klivit in genom dörren och påpekat vilken risk det var att ta sig dit. :banghead:

Som alltid är jag helt slut när jag tvingats umgås med andra människor nonstop sju timmar. Fick några timmar hemma där jag tog det lugnt och sen när jag äntligen fick sova, så ringde det mitt i natten. Var en person som behövde prata av sig, då hen fått ett tråkigt sjukdomsbesked via brev (!) och inte kunde sova. Så sen när jag fått den personen att somna, så var jag såklart vaken resten av natten. Mår skit nu och vill bara få vara ifred. Inte för att jag får det resten av arbetsveckan, men drömma går ju.

Har dessutom grav ångest över att jag måste ha en okänd person i min lägenhet när jag inte är där (inglasning av balkong hela fredagen). :cry:

Så less på att jag inte är pepp längre, men jag skyller en del på vädret och en del på sömnlöshet.
 
Kollar en ny serie på tv4play. Savage River.
Var och lämnade blodprov kl 8:15, trodde det skulle vara mkt folk där men det var bara en före mig. Sen gick jag hem och åt glass till frukost för det kan man göra när man är vuxen!
 
Ledig dag, solen skiner och jag är på uselt humör :down:
Dåligt humör därför att tandvärken inte ger med sig. Fasen vad det är enerverande att ha ont i halva ansiktet!
Nu tog jag tummen ur och ringde till ftv och talade om mitt problem, så imorgon em har jag fått en akut-tid för att kolla vad som är fel - OM det är något fel, eller om tandläkaren bara har råkat sticka galet i nerven vid bedövningen. Nåja, jag får en koll iallfall...

/Behövde få gnälla lite :bag:
 
Ledig dag, solen skiner och jag är på uselt humör :down:
Dåligt humör därför att tandvärken inte ger med sig. Fasen vad det är enerverande att ha ont i halva ansiktet!
Nu tog jag tummen ur och ringde till ftv och talade om mitt problem, så imorgon em har jag fått en akut-tid för att kolla vad som är fel - OM det är något fel, eller om tandläkaren bara har råkat sticka galet i nerven vid bedövningen. Nåja, jag får en koll iallfall...

/Behövde få gnälla lite :bag:
Tandvärk är tamefan det värsta. Helt klart legit att gnälla! ❤️
 
Sitter och är mycket orolig. På fredag sker ett möte jag måste delta på. Jag har pms deluxe, och har extremt svårt att kontrollera mina känslor. Har redan tappat humöret ett tiotal gånger den här veckan på ett ganska ograciöst sätt. :angel:
Jag vet att mötet kommer trigga mig något oerhört.

Hur fan gör man för att hålla sig på mattan och inte säga/göra något dumt, börja störtböla eller liknande? Finns det någon mirakelgrej typ stoppa lök i strumpan innan? Halsa en hel flaska munskölj innan så man mår så illa så man inte kan fokusera på annat? Brukar kunna ljuga ihop något så jag kan gå och gömma mig i en elnisch i stället, men nu går det inte.

Ja, jag måste verkligen kontakta gynekolog. Men skjuter hela tiden på det för att man måste ringa :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp