Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NEJ!!!!!!!!!!! Dom smakde fan, med fejk grädde o intesägande mandelmassaJag ska till Eko idag efter intervjun, där säljer de två semlor för 19.95:-
Bra att du testat åt alla andra...NEJ!!!!!!!!!!! Dom smakde fan, med fejk grädde o intesägande mandelmassa
NEJ!!!!!!!!!!! Dom smakde fan, med fejk grädde o intesägande mandelmassa
Funderar också på om jag ska förhandsköpa det eller vänta lite. Kanske lika bra att ha det gjort.Tog mig lite tid ur jobbet för att förhandsköpa Hogwarts Legacy. Är oerhört pepp.
Och ja jag vet om att Rowling är problematisk, men jag tänker att det inte är ett ställningstagande att köpa spelet.
Men möttes av affisch för loppet i tunnelbanan så nu vet jag vad som menades hahaNoope
Jag slängde till och med ut pengar för deluxe edition, trots att jag knappt vet något om spelet eller ens har sett en enda video/bild från det eller hört något om det (medvetet, livrädd för spoilers!)Funderar också på om jag ska förhandsköpa det eller vänta lite. Kanske lika bra att ha det gjort.
De står redan och väntar i kylen!NEJ!!!!!!!!!!! Dom smakde fan, med fejk grädde o intesägande mandelmassa
Japp. Du har uppfunnit nåt tror jag.Sitter på salongen och väntar på att junioren ska se representabel ut igen.
Och nu säger telefonen att representabel är ett nytt ord
Dom smakar faen. Plast typ.Jag ska till Eko idag efter intervjun, där säljer de två semlor för 19.95:-