Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi hade vinter med isiga vägar här i Småland ett tag och jag kände också att jag ville ha dubbdäck. Nu är det barmark och varmt igen och är glad att jag inte har dubbat.
Oftast har vi barmark med några kortare perioder av vinterväglag. Tror jag skulle bli tokig av att lyssna på dubbar mot bar asfalt större delen av vintern
Med väldigt regelbundna mellanrum lovar Aftonbladet hjälp med att bli av med slem i halsen. Varje gång funderar jag på om det är en vanlig företeelse - slem i halsen? Har jag aldrig haft, förutom vid typ pågående förkylning, och mig veterligen känner jag ingen som går runt med det heller. Alltid låst artikel så uppenbarligen har de kommit på en idé som inbringar bra med pengar....
Vilka ljus och pris? Ska åka och handla i morgon, kanske värt att åka till IKEA när jag ändå är i farten.Rände runt på Ikeas julrea. Så nu har jag shoppat ljus som räcker till nästa rea...
Äckel väder här. Regnar och isgata överallt
Ska packa min medicinlåda och städa hos djuren
Jag har. Slem i halsen alltså.Med väldigt regelbundna mellanrum lovar Aftonbladet hjälp med att bli av med slem i halsen. Varje gång funderar jag på om det är en vanlig företeelse - slem i halsen? Har jag aldrig haft, förutom vid typ pågående förkylning, och mig veterligen känner jag ingen som går runt med det heller. Alltid låst artikel så uppenbarligen har de kommit på en idé som inbringar bra med pengar....
Köre in på gården och skulle kliva ur blen. Det var blankis med vatten på. Ställde väskan utanför bilen. Den gled iväg ner till häcken - och då lutar det inte ens speciellt mycket.Galet vad halt det är ute! Var ute med min lilla bruna och det gick fint. Fyra brodd i varje hov är som att ha fyrhjulsdrift och dubbdäck men sen skulle jag gå och hämta posten. Jag fick ge upp! Gled bara runt och höll på att ramla.
Åh får du badsemester till nyår!Jag sitter nere i Skånehuset, barmark,ohalt men kan ta simborgarmärket på gräsmattan.
efter några år i Indien med en kör av djupharklande damer och herrar sådär vid 4-4:30 på morgonen så kan jag svara: ja, det verkar vanligt.Med väldigt regelbundna mellanrum lovar Aftonbladet hjälp med att bli av med slem i halsen. Varje gång funderar jag på om det är en vanlig företeelse - slem i halsen? Har jag aldrig haft, förutom vid typ pågående förkylning, och mig veterligen känner jag ingen som går runt med det heller. Alltid låst artikel så uppenbarligen har de kommit på en idé som inbringar bra med pengar....
Adlad 10 krVilka ljus och pris? Ska åka och handla i morgon, kanske värt att åka till IKEA när jag ändå är i farten.
Men ja, precis så!Köre in på gården och skulle kliva ur blen. Det var blankis med vatten på. Ställde väskan utanför bilen. Den gled iväg ner till häcken - och då lutar det inte ens speciellt mycket.
Höll mig i bilen och tog mig ut på gräsmattan där det är otrampad snö.
Ska strax ge mig ut och elda i pannan. Tänker gå ut via altanen för där är det otrampat.
Just nu känns Indien som en väldig lockande idé. Jag vill inte ha gråväder, mörker, elpriser och en jäkla hosta mer. Men det är väl troligt att det får bli acetylcystein i ställetefter några år i Indien med en kör av djupharklande damer och herrar sådär vid 4-4:30 på morgonen så kan jag svara: ja, det verkar vanligt.
Men de drabbade kan, om de inte har Aftonbladet - också åka på harklingsskola till valfri indisk landsbygd för att lära sig harkla inälvorna ur sig som en del av morgontoaletten.
Jag vill definitivt inte veta vad de harklar upp men det låter effektivt baserat på efterföljande spottningar.
Annars acetylcystein (vilket jag iofs inte heller tror Aftonbladet rekommenderar).
Eller så loggar jag in på maxis internetbanken och klickar i det vi skall ha och raderar eftersom.Själv använder jag mig av mobilens anteckningar där jag skriver upp allt som ska handlas och raderar allt eftersom det hamnar i vagnen.
Vi har lapp ligger vid micron där man skriver upp eftersom man kommer på saker. Sedan om vi ändå skall förbi under helgen så åker lappen med eller så beställer via nätet var 3/4 vecka nånting.Jag trodde det var vanligt, mobilen har ju de flesta alltid med sig och det är lätt att lägga till allt eftersom jag kommer på något innan jag åker och handlar. Jag går igenom annonsbladen på nätet hemma, noterar vad som ska handlas var och följer den slaviskt men plockar även på mig om det är ett bra erbjudande i butik.