Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns så konstigt att inte fira jul med familjen. Jag ska sitta själv hela dagen, min man jobbar, sen ska vi åka hem till hans familj. Jag tycker det är jobbigt, det brukar vara så stökigt och stressigt där.. men det kanske blir bättre i år.
 
Japp. Efter många googlingar och surfningar plus chat med Telenor lyckades jag få fram att jag kunde byta mobil på lokala ElGiganten.
Bye bye Xperia och var hälsad Samsung.

Visserligen blev det dyrare än beräknat men det kan det vara värt för att få slippa sonymobilen. ALDRIG mer en sån.
 
Kokar kyckling medan kisse fortfarande tycker att vi alltid borde ha ett köksbänksterrarium.

20221223_185507.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 749
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 658
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 347
· Visningar
37 464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp