Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan få av mig. Visserligen älskar jag gravad lax, men jag har gravat 1kg, har 400g i frysen och min syster gav mig just 300g paket.Funderar på om jag ska gå till Ica sent ikväll och köpa lite gravad lax mm så jag får lite julmat imorgon… men då måste jag fundera på vad jag vill ha. Och det känns det också lite jobbigt
Ja, det har du så rätt i Bestämde mig för att laga mat, det brukar vara rätt ände att börja i. Är man mätt och belåten ser läget ofta lugnare ut.Stressa inte. Det tar den tid det tar, med både mat och klappar
Känns så konstigt att inte fira jul med familjen. Jag ska sitta själv hela dagen, min man jobbar, sen ska vi åka hem till hans familj. Jag tycker det är jobbigt, det brukar vara så stökigt och stressigt där.. men det kanske blir bättre i år.
Precis! Stanna hemma eller åk till din familj?Måste du åka med då?
Jag har haft min nya julpyjamas hela eftermiddagen!Alltså, att sätta på sig pyjamas och glida runt i den efter eftermiddagens dusch var ett genidrag.
Jag har lovat. Han skulle bli så ledsen om jag backade ur nuMåste du åka med då?
Min egen familj har förmodligen covid, så dit vill jag intePrecis! Stanna hemma eller åk till din familj?