Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade typ fyra snöflingor på min bil. Det är nog all snö vi får om man ska lita på prognosen.
Har just sett ”Livet är underbart” för första gången
It’s a wonderful lifeEn Svensk film eller har den en Engelsk titel?
Ah, då var det inte den filmen jag tänkte på Kanske borde insett det när alla sa ”julfilm”It’s a wonderful life
Jag borde kanske använt original titelnAh, då var det inte den filmen jag tänkte på Kanske borde insett det när alla sa ”julfilm”
(Jag tänkte på La vita é bella, som är en fantastiskt fin film, men också fruktansvärt hemskt).
Som spenatHar tagit på mig att vara kålansvarig till julbordet och skulle bland annat göra långkål. Tyckte jag köpte hur mycket kål som helst men så kokade jag och torkade upp det… vart tog det vägen? Aja, hoppas ingen siktar på att enbart äta långkål i morgon för då får den gå hungrig.
Men eftersom jag hade alldeles för mycket rödkål över från rödkålssalladen så gav det mig den eminenta idén att stuva även det. Dagen räddad. @Voeux reser sig från askan åter igen!
Jag med men har inget att värma, massor med råvaror dock. Och en plan för dem. Men känner mig lite stressad av alla oinslagna klappar. Helst hade jag velat ha maten i en såndär keps med burkar på sidorna och sugrör ner till munnen så jag kunde dyka ner i tomteverkstan helhjärtat.