Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade typ fyra snöflingor på min bil. Det är nog all snö vi får om man ska lita på prognosen.Vaknade till typ 15cm snö. Helt ok faktiskt, det såg för j-la tråkigt ut tidigare. Katten INTE nöjd, hon satt på bron och knep tills jag gick ut och började skotta, följde i mina fotspår ut till vägen och gjorde ifrån sig i ett hjulspår grannen gjort när hon åkte på jobbet tidigt
Vi skottade inte alls gångar mellan altanen och farstun till katternaVaknade till typ 15cm snö. Helt ok faktiskt, det såg för j-la tråkigt ut tidigare. Katten INTE nöjd, hon satt på bron och knep tills jag gick ut och började skotta, följde i mina fotspår ut till vägen och gjorde ifrån sig i ett hjulspår grannen gjort när hon åkte på jobbet tidigt
Will do.Hälsa henne att det är den godaste sìll vi vet!
Älskar deras koncept och servicemind. Men i år var jag smart och åkte den 22 istället för 23 då det brukar vara kaos.Will do.
Fast eg är det väl sonens som saluför den. Honom har jag också känt nästan hela livet.
Minns en sen festkväll i ungdomen när vi satt på golvet i mitt rum, ett helt gäng. Han hade min kattunge i knät och busade med den. Kattungen blev till slut så snurrig av att X gjorde miner och lekte med fingrarna att den somnade och ramlade av knäet. Lilla Plupp.
(döpt efter ljudet när den rörde sig genom huset. Plupp plupp plupp. Den hade bara en gångart. Full fart )