Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade till typ 15cm snö. Helt ok faktiskt, det såg för j-la tråkigt ut tidigare. Katten INTE nöjd, hon satt på bron och knep tills jag gick ut och började skotta, följde i mina fotspår ut till vägen och gjorde ifrån sig i ett hjulspår grannen gjort när hon åkte på jobbet tidigt :laugh:
Jag hade typ fyra snöflingor på min bil. Det är nog all snö vi får om man ska lita på prognosen.
 
😁 Hälsa henne att det är den godaste sìll vi vet!
Will do.
Fast eg är det väl sonens som saluför den. Honom har jag också känt nästan hela livet. 😁

Minns en sen festkväll i ungdomen när vi satt på golvet i mitt rum, ett helt gäng. Han hade min kattunge i knät och busade med den. Kattungen blev till slut så snurrig av att X gjorde miner och lekte med fingrarna att den somnade och ramlade av knäet. Lilla Plupp.:love:

(döpt efter ljudet när den rörde sig genom huset. Plupp plupp plupp. Den hade bara en gångart. Full fart )
 
Vi får helt enkelt streama övervakningskamera från stugan till TV'n imorgon och låtsas att det är ett fönster. :D

Screenshot_20221223-090148_UniFi Protect.webp
 
Hade en fin dag igår med långpromenad med hunden på ett ställe vi inte gått på väldigt länge, sen lunch och häng med en god vän ❤️
Sen var jag i kyrkan och övade lite sånger inför midnattsmässan och så ridlektion på kvällen på det 🤩

Lite färre måsten idag, men en skogspromenad ska det bli, och svänga förbi tygaffären och fixa lite jag vill ha över mina lediga dagar :D
 
Vaknade med nackspärr igår. Insåg att min kiropraktor helt säkert skulle vara fullbokad och dessutom ledig under jul. Till min förvåning hade han EN tid ledig, 12.30, så bokade den. Han sa att jag hade haft enorm tur och tiden hade varit ledig i ungefär 20 minuter när jag bokade den 06.30 :laugh: idag är nackspärren fullt hanterbar och jag går på ledighet några dagar klockan 12!
 
Sitter och beundrar granen medan resten av hushållet dukar fram frukost. Pappa kom just tillbaka från bageriet med nybakade scones och croissants som var så färska att de fortfarande är lite varma och min mage låter meddela att den gärna vill ha frukost nu nu nu :love:
 
Will do.
Fast eg är det väl sonens som saluför den. Honom har jag också känt nästan hela livet. 😁

Minns en sen festkväll i ungdomen när vi satt på golvet i mitt rum, ett helt gäng. Han hade min kattunge i knät och busade med den. Kattungen blev till slut så snurrig av att X gjorde miner och lekte med fingrarna att den somnade och ramlade av knäet. Lilla Plupp.:love:

(döpt efter ljudet när den rörde sig genom huset. Plupp plupp plupp. Den hade bara en gångart. Full fart )
Älskar deras koncept och servicemind. :) Men i år var jag smart och åkte den 22 istället för 23 då det brukar vara kaos. 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 749
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 645
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 276

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp