Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va fint!!! Villhöver Nästan så jag får åka och handla det trots att alla paketen redan är inslagnaHittade sötaste julpapperet på Öob.
Haha kunde inte låta bli. De hade halva priset på alla julsaker så tror det var 7,50 kr per rulle.Men va fint!!! Villhöver Nästan så jag får åka och handla det trots att alla paketen redan är inslagna
Jag köpte ett annat papper på öb igår som barnet förälskade sig i. Ska hoppa in på tisdag och se om det finns mer till nästa år.Men va fint!!! Villhöver Nästan så jag får åka och handla det trots att alla paketen redan är inslagna
Så mysigt det ser ut.Städar köket och inser att dom där hyllorna där bredvid spisen inte blivit ordentligt torkade på allt för länge. Fett och damm är svårt att få bort.
Visa bifogad fil 108707
Tack. Ja, när köket är städat är det jättemysigt. Synd bara att jag hatar att städa.Så mysigt det ser ut.
Och vilka fina porslinsburkar (eller vad man ska kalla det) högst upp
Städar köket och inser att dom där hyllorna där bredvid spisen inte blivit ordentligt torkade på allt för länge. Fett och damm är svårt att få bort.
Visa bifogad fil 108707
Tack.Fint kök! Lite likt mitt i stilen!