Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du inte fria sjukresor?
Inte fria, får betala 150 spänn.

Men det värsta är att taxin kommer högst osäkert. Man kan få vänta flera timmar och sedan ska den runt alla byar i ländet och lämna av krassliga personer.

En resa som med egen bil tar en timme kan ta minst tre med sjukresa. Plus att jag är infektionskänslig och inte har den minsta lust att dela trångt utrymme med sjuklingar. Ska jag vara där kl 08 kan jag vara hemma seeent på eftermiddagen. Då måste jag fixa hundvakt.
:rage:
 
Varit och handlat, försöker beta av grej för grej till julen. Idag blev det prinskorv och julmust. Njöt av vädret, precis lagom kallt 3-4 och lagom svalt inne. Kollade på termometern, 15.5 inne och -7 ute. Vad fasiken. :idea: Inte för att jag frusen av mig, men -7 och 15.5 borde jag väl ändå frysa?

Jag tog mina vanliga skor utan att jag frös om fötterna och det är sådär underbart väder med lätta, lätta flingor som mjukt dalar ner. 🥰
 
Hur svårt kan det vara att komma ihåg att man ju vill ha glass? :arghh: Säkert tio gånger idag har jag kommit på det när jag precis börjat greja med något, och då tänkte att när jag gjort det hör, då! Men nej, då gar jag glömt det. Och när jag tittade på film förut? I nästa reklampaus, då!

Tror ni jag ätit någon glass? :arghh: Och nu borde jag äta mat istället. :rolleyes:
 
Hur svårt kan det vara att komma ihåg att man ju vill ha glass? :arghh: Säkert tio gånger idag har jag kommit på det när jag precis börjat greja med något, och då tänkte att när jag gjort det hör, då! Men nej, då gar jag glömt det. Och när jag tittade på film förut? I nästa reklampaus, då!

Tror ni jag ätit någon glass? :arghh: Och nu borde jag äta mat istället. :rolleyes:
"Middag" blev en tunnbrödsmacka. Får jag äta glass nu? :D
 
Skulle hämta pizza och deras telefon gick inte att ringa till, när jag kommer in och beställer över disk och säger det så kollar de telefonen. Tydligen hade det varit tyst i nästan en halvtimme och denna tid på dagen är nog inte det vanligt. När de kollat telefonen så hoppade det igång och ringer sedan oavbrutet med beställningar. Bong overflow.

Tur att jag fick in min bong innan jag berättade att det inte funkade!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 130
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 593
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 957
Senast: grodan21
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
808
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp