Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev fullkomligt överöst av notifikationer från mina spelkompisar att jag ska gå in på kraken the box youtube och prenumerera. Fattade noll tills jag förstod att killen är på väg att dö och önskar sig en silver youtube play button innan han dör.
Tydligen håller mina kompisar på att kampanja skiten ur det för att de tycker att han inte bara ska få en i silver utan en i guld.
Vad gör jag? Prenumererar snabbt som attan med mina 3 konton och börjar sedan gråta och får gå ifrån jobbet en stund hejsan pms.
Jag med!Så, nu har jag prenumererat också
Prenumererar nu också!Blev fullkomligt överöst av notifikationer från mina spelkompisar att jag ska gå in på kraken the box youtube och prenumerera. Fattade noll tills jag förstod att killen är på väg att dö och önskar sig en silver youtube play button innan han dör.
Tydligen håller mina kompisar på att kampanja skiten ur det för att de tycker att han inte bara ska få en i silver utan en i guld.
Vad gör jag? Prenumererar snabbt som attan med mina 3 konton och börjar sedan gråta och får gå ifrån jobbet en stund hejsan pms.
Nu gick jag också in och klickade prenumerera bara för det!
Så, nu har jag prenumererat också
Jag med!
Han har fått 60k följare på 20 timmar så det kanske går!Prenumererar nu också!
Jag med!!Blev fullkomligt överöst av notifikationer från mina spelkompisar att jag ska gå in på kraken the box youtube och prenumerera. Fattade noll tills jag förstod att killen är på väg att dö och önskar sig en silver youtube play button innan han dör.
Igår räckte det att jag kliade mig på benet för att få detta uppiggande tillrop.Blir så glad varje gång min klocka hojtar till idag och säger "Bra! Du håller dig aktiv idag". Att jag gått totalt 1300 steg på hela dagen tar den ingen hänsyn till.
Undra om det dyker upp en ponny med ett pappershorn på pannan snart på denna företagssamma flickas tomtJag sag just en artikel att liten tjej i Portland, pa 6 ar, hade skrivit ett brev till Oregon's Guvernor och undrat om hon kunde ha en unicorn pa tomten om hon kunde hitta en. Hon fick ett brev tillbaka med tillstand och diplom som gor henne till en "unicorn keeper" ... underskrivet av guvernoren. En lagom sot "story" att borja dagen med.
Alltså det tog ett tag innan jag kopplade vem Hjördis var.Hjördis är nu utan stygn och fick skyhöga betyg av doktorn. Stygnen hade läkts över lite så doktorn fick plåga mig lite. Hon är lite torr så jag ska köpa vaselin annars är hon tiptop och behöver nu kläs i en månad till (Hjördis alltså, inte doktorn).
Har även ringt min bästa kollega för att be om ursäkt för igår. Han hade tänkt ringa mig med för att be om ursäkt. Men det är ju inte någon av oss som gjort fel utan chefen som gör att det blir såhär. Så vi pratade ut lite och spydde galla över chefen i stället. Stackars kollegan hade inte sovit på hela natten pga att han mår så dåligt över hela grejen, men jag hoppas han kan sova nu när vi rett ut våra egna frågetecken i alla fall.
Har typ ännu mer dåligt samvete nu dock. Känns som det är mitt fel att han inte har sovit
Såg den ocksåJag sag just en artikel att liten tjej i Portland, pa 6 ar, hade skrivit ett brev till Oregon's Guvernor och undrat om hon kunde ha en unicorn pa tomten om hon kunde hitta en. Hon fick ett brev tillbaka med tillstand och diplom som gor henne till en "unicorn keeper" ... underskrivet av guvernoren. En lagom sot "story" att borja dagen med.