Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev fullkomligt överöst av notifikationer från mina spelkompisar att jag ska gå in på kraken the box youtube och prenumerera. Fattade noll tills jag förstod att killen är på väg att dö och önskar sig en silver youtube play button innan han dör.
Tydligen håller mina kompisar på att kampanja skiten ur det för att de tycker att han inte bara ska få en i silver utan en i guld.

Vad gör jag? Prenumererar snabbt som attan med mina 3 konton och börjar sedan gråta och får gå ifrån jobbet en stund 🙄 hejsan pms.

Så, nu har jag prenumererat också :up:
 
Blev fullkomligt överöst av notifikationer från mina spelkompisar att jag ska gå in på kraken the box youtube och prenumerera. Fattade noll tills jag förstod att killen är på väg att dö och önskar sig en silver youtube play button innan han dör.
Tydligen håller mina kompisar på att kampanja skiten ur det för att de tycker att han inte bara ska få en i silver utan en i guld.

Vad gör jag? Prenumererar snabbt som attan med mina 3 konton och börjar sedan gråta och får gå ifrån jobbet en stund 🙄 hejsan pms.
Prenumererar nu också! 🥺
 
Blev fullkomligt överöst av notifikationer från mina spelkompisar att jag ska gå in på kraken the box youtube och prenumerera. Fattade noll tills jag förstod att killen är på väg att dö och önskar sig en silver youtube play button innan han dör.
Tydligen håller mina kompisar på att kampanja skiten ur det för att de tycker att han inte bara ska få en i silver utan en i guld.

Vad gör jag? Prenumererar snabbt som attan med mina 3 konton och börjar sedan gråta och får gå ifrån jobbet en stund 🙄 hejsan pms.
Jag med!!
 
Myggfritt idag 🥶

20221214_141818.webp
 
Jag sag just en artikel att liten tjej i Portland, pa 6 ar, hade skrivit ett brev till Oregon's Guvernor och undrat om hon kunde ha en unicorn pa tomten om hon kunde hitta en. Hon fick ett brev tillbaka med tillstand och diplom som gor henne till en "unicorn keeper" ... underskrivet av guvernoren. :love: En lagom sot "story" att borja dagen med.
 
Jag sag just en artikel att liten tjej i Portland, pa 6 ar, hade skrivit ett brev till Oregon's Guvernor och undrat om hon kunde ha en unicorn pa tomten om hon kunde hitta en. Hon fick ett brev tillbaka med tillstand och diplom som gor henne till en "unicorn keeper" ... underskrivet av guvernoren. :love: En lagom sot "story" att borja dagen med.
Undra om det dyker upp en ponny med ett pappershorn på pannan snart på denna företagssamma flickas tomt :angel:
 
Hjördis är nu utan stygn och fick skyhöga betyg av doktorn. Stygnen hade läkts över lite så doktorn fick plåga mig lite. Hon är lite torr så jag ska köpa vaselin annars är hon tiptop och behöver nu kläs i en månad till (Hjördis alltså, inte doktorn). :up:

Har även ringt min bästa kollega för att be om ursäkt för igår. Han hade tänkt ringa mig med för att be om ursäkt. Men det är ju inte någon av oss som gjort fel utan chefen som gör att det blir såhär. Så vi pratade ut lite och spydde galla över chefen i stället. Stackars kollegan hade inte sovit på hela natten pga att han mår så dåligt över hela grejen, men jag hoppas han kan sova nu när vi rett ut våra egna frågetecken i alla fall.
Har typ ännu mer dåligt samvete nu dock. Känns som det är mitt fel att han inte har sovit :(
Alltså det tog ett tag innan jag kopplade vem Hjördis var.
Trodde det var katten först, men tänkte att så heter ju inte katten 🤣🤣
 
Fyllt på med nötter och frön till småpippisarna samt inspekterat hållaren jag har talgen i. Tror jag ska klippa upp lite maskor i nätet så de lättare kommer talgen, svårt att nå för de minsta. 🤔
Hönsen uppskattade att få ljummet vatten och jag tömde ut smulorna av den gamla maten i snön till småfåglarna och fyllde på av den nyöppnade säcken till hönsen. Alla nöjda och glada ute men hundarna klart besvikna att de inte fick sin mat redan. 😄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 130
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 593
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 957
Senast: grodan21
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
808
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp