Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i soffan och försöker tina upp. Tant fick komma ut i skogen, med nysnö. Gick att ha alla gångarter. Blev inblandade Yahoos, fnork och småhopp. 💕 Dessutom tydligen hästägande rådjur och mörka fläckar i snön…..Spooky.
Hon ska föreställa 21. Tantatanten.
Hon tycker säkert att hon bara showcasear sin inre fyraåring. Vem säger att en måste agera sin ålder? :p :love:

Det låter härligt!
 
La mig nyss i sängen och hann bara ligga några sekunder innan jag hörde plogbilarna utanför. Skönt ändå på något sätt att de kör på kvällen istället för att börja mitt i natten/tidig morgon, för då brukar det bli lättare att somna. Känner mig samtidigt elak som ligger och tänker på hur deras plogande eventuellt stör min sömn, för oavsett är det ju de som är där ute i mörkret och jag som ligger hemma i min varma säng. Å andra sidan har jag redan jobbat 8 timmar idag och ena jobbet blev hemskt jobbigt just pga vädret, så jag förtjänar lite vila.

(inser nu också att jag skulle vilja använda någon smiley i det här inlägget, men orkar inte klicka på ikonen för att leta fram någon smiley och kan bara skriva så att de numera felaktiga dyker upp... dagens lyxproblem?)
 
Har ätit, har en vermouth i glaset och sitter och smålyssnar på Dracula - en originalinspelning med full cast på audible. Den är jättemysig! Jag blev så himla sugen på att se filmen nu. Ska se om den finns gratis någonstans så att jag kan somna till den sedan. 🥰
 
*många fula ord* avbokade mitt läkarbesök eftersom jag glömt att lämna in prover och dessutom inte hade ont och bara lite illamående. Så naturligtvis har smärtan och illamåendet kommit tillbaka. :arghh:

Funderar på om jag ska gå och kräkas innan jag måste kräkas.
Då får du boka en ny tid och hoppas att dom kan plocka in dig snabbt.
 
Ger upp det här med att slå in klappar för idag! Lådan jag skulle slå in kröp bara längre och längre åt andra hållet när jag jobbade med ena änden, så när jag vände den om och skulle göra klart det sista var det plötsligt inte tillräckligt med papper i den andra änden :rage: :rage: :rage: Känner att jag är mycket bättre på att hantera livets större motgångar. Såna här grejer gör mig rosenrasande 😂

Ska stiga upp tidigt med stora killen imorgon för att ge honom lite lugnande ett par timmar innan veterinärbesöket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 125
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 589
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 954
Senast: grodan21
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
808
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp