Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äntligen bort med skitsnö o minus!
Jag avskyr lera, regn och mörker.Äntligen bort med skitsnö o minus!
Var du sugen på en rejäl frukost idag?
Jag applåderar det beslutet!Men haha. Det kan inte vara så att min chef faktiskt har varit chef innan.
Han har precis prackat på mig 5 stora arbetsuppgifter som bör vara klara innan 12e januari.
Jag går på semester i morgon, har semester till den 11e och har häcken full med saker som jag måste göra för att saker överhuvudtaget ska fungera när det nya året drar igång.
Så nu har jag förklarat för honom att det inte går och gett honom en lösning på hur han ska fördela arbetet på de som jobbar nästa vecka.
Bestämde mig dock exakt nu för att inte fortsätta hjälpa honom med sånt här nästa år. (jag har curlat honom varenda gång det kört ihop sig).
Jag med men hellre det än is, framförallt i ett kallstallJag avskyr lera, regn och mörker.
Det kan jag hålla med om. Hästlivet blir lättare i plusgrader. Just nu saknar jag inte häst.Jag med men hellre det än is, framförallt i ett kallstall
Äntligen bort med skitsnö o minus!
Samma här. Jag tror att jag väntar några timmar med att åka till stallet...
Det kan jag hålla med om. Hästlivet blir lättare i plusgrader. Just nu saknar jag inte häst.
-14 härDet är skitkallt i Uppsala också