R
Raderad medlem 68338
Satfläsk vad kallt det är! Efter stämningsfull Luciasång i kyrkan behövde jag stärka mig med en rykande varm irish coffee på kvarterskrogen intill
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tyvärr ingen bild på den.Vill du dela bild av din outfit? Lät himla fint när du beskrev!
Gick och la mig vid 21.00. Dottern kom hem från orientering och sa att hon mådde illa... kan bli roligt slut på denna vecka. En kompis till henne kräktes på hemkunskapen igår.......Blir inte roligare än såhär. Lika bra att gå och lägga sig
Kan de inte bara ringa om provsvar och om det föranleder mer provtagning. Attans åkande ju.Så tröttsamt.
De ringde från stora sjukhuset och erbjöd en tid på en mottagning som min njurläkare sagt att jag gå till.
Så den här veckan har jag tagit tre prover på måndagen (=totalt sönderstucken), ska ta fler prov torsdag morgon och sedan åka till stora sjukhuset (en timmes restid, plus kampen att hitta parkering) vid lunchtid. Hinner hem för att rasta hunden där emellan och inget mer.
Återvänder till samma ställe på fredag lunch för att träffaläkare för att få höra resultat av provarna.
Kan inte ta med hunden heller eftersom min bil numera inte går att låsa eftersom bakluckan går i baklås -då går inga dörrar att låsa.
Jag har inget som helst flyt just nu.
Handla på fredag då?Inser att jag måste börja lära mig säga nej till jobb. Nackdelen med två deltidsjobb (där ett är delvis helg) och där det går att få extratimmar är att man lätt bokar in varje ledig stund. Typ "Åh, titta, tomt i kalendern på onsdag när de frågar om man kan jobba". Nu har jag ingen aning om när jag ska hinna handla mat, och jag har en timme på mig att ta mig från arbetsplats 1 till arbetsplats 2. Dessutom ska det snöa och vara svinkallt imorgon så cykel blir inte kul och buss går inte att lita på... Yay. På fredag är jag ledig i alla fall.
Jo, det är planen. Frågan är väl mest vad jag ska äta fram till dess Det börjar bli lite väl tomt hemma. Men ja, det går nog att skrapa ihop något. Med lite tur kan det finnas tillräckligt hemma för att göra våfflor och då är jag räddad.Handla på fredag då?
Internetta/buda/appa hem lite kanske kan vara värt den extra slanten för att slippa stressen nu när det råkat köra ihop sig?Jo, det är planen. Frågan är väl mest vad jag ska äta fram till dess Det börjar bli lite väl tomt hemma. Men ja, det går nog att skrapa ihop något. Med lite tur kan det finnas tillräckligt hemma för att göra våfflor och då är jag räddad.
Jag älskar tonic och brukar dricka det i vinglas, alltså tonic utan gin.