Kan vara så men ibland är det nog bra att ge kroppen den där sömnenFast pigg klockan två på morgonen är typ hundra gånger värre än trött klockan fem på eftermiddagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara så men ibland är det nog bra att ge kroppen den där sömnenFast pigg klockan två på morgonen är typ hundra gånger värre än trött klockan fem på eftermiddagen.
Gillar sömnen men såklart inte om något faktiskt är fel. Tänker mest att du jobbar hårt och då tar det ut sin rättSomnade för övrigt på soffan, har sedan varit ut med våfflan och ska tamesjutton snart gå och lägga mig igen. Jag vet inte vad som är fel.
Satte på ett gameplay med Sherlock Holmes på youtube som jag hade påbörjat häromdagen, det blir iallafall många timmars underhållning och med mitt täcke
Saknas bara en kall skinnsoffa ... Ja, jag är så knäpp att jag saknar det lite grann
Du och jag! Ätit kvällsmat och sedan däckat på soffan två dagar i radSomnade för övrigt på soffan, har sedan varit ut med våfflan och ska tamesjutton snart gå och lägga mig igen. Jag vet inte vad som är fel.
Hon är abessinierVad är det för katt? Ras alltså? Så fin och så skönt att ha henne hemma förstår jag ❤
Åh, jag längtarJag gillar det ocksa ... liksom svala, svala lakan i sangen ... med ett enormt duntacke som ar super fluffigt och varmer jatte bra. Men nar man flyttar benet pa lakanet sa ar det svalt dar man lagger det.
Hoppas att du fräste tillDet första som hände när jag satte mig på pendeln var att någon armbågade mig hårt rätt i operationssåret.
Aha tyckte det såg ut så men var inte helt säker , hur gammal är din fina katt? Lugn tjej eller tornado?Hon är abessinier