Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är 3 nu. Snarare kärnkraftverk som konstant är på gränsen till härdsmälta i ett tornadohärjat område - nivå Dessutom på tok för smartAha tyckte det såg ut så men var inte helt säker , hur gammal är din fina katt? Lugn tjej eller tornado?
Är du ledig efter mkt jobb? Kan ju vara kroppen/hjärnan som slappnar av isf och tar igen sig lite.Somnade för övrigt på soffan, har sedan varit ut med våfflan och ska tamesjutton snart gå och lägga mig igen. Jag vet inte vad som är fel.
Vi ska nog se om Storm på Lugna gatan, mest för att lillasyster där är så roligJag och dottern har kollat på julkalendern. Åtminstone den som sänds i år. Vi ska ikväll se på Sunes jul, som vanligt, och årets extra Jul i Kapernaum
Haha okej. Jag vet inte om jag ska ta detta som ett hot eller skämt men en av de problematiska studenterna bad mig precis att göra en grej annars skulle hen installera damokles svärd över min arbetsplats
Räknade fel på tiden... trodde jag skulle hinna springa 5 k kl 9 (efter att jag smält frukosten).. Men vi ska vara där 10, inte åka 10.. Hmm... springa 3,5 k?
Hoppla hahahahaHon är 3 nu. Snarare kärnkraftverk som konstant är på gränsen till härdsmälta i ett tornadohärjat område - nivå Dessutom på tok för smart
Ser ni på Sunes Jul varje december?Jag och dottern har kollat på julkalendern. Åtminstone den som sänds i år. Vi ska ikväll se på Sunes jul, som vanligt, och årets extra Jul i Kapernaum
Haha, får lägga in det i mailsvaretKontra med att du har Excalibur i skrivbordslådan och det trumfar allt... speciellt när du kommer att jaga hen sittandes på Bukefalos (hästen då ) och har Rolands olifant i ett hänge
Haha, ja. Jag lämnade tretton sist. Trodde det mesta var till forskning men det var tydligen bara tre. Kallar min läkare ”vampyren” vid de tillfällena.FEM rör!
Det är som en liten blodgivning
Men det gör inget. Valde henne direkt när uppfödaren berättade att hon som yttepytteliten lyckats klättra upp på köksbänken (dit hon egentligen var för liten för att komma upp) och sedan dragit ner en pizza i kartong (som var för tung för henne egentligen) på golvet. Samt tusen andra rövarhistorier.Hoppla hahahaha