Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men det gör inget. Valde henne direkt när uppfödaren berättade att hon som yttepytteliten lyckats klättra upp på köksbänken (dit hon egentligen var för liten för att komma upp) och sedan dragit ner en pizza i kartong (som var för tung för henne egentligen) på golvet. Samt tusen andra rövarhistorier.
Precis min typ av katt :D
Låter rolig även om jag kan tycka det blir liiiiite mycket bus ibland med vår busunge till ungkatt 😅🥰

Min dator kommer nog ge upp snart.. Har stått och laddat för att öppna ett dokument i snart fem minuter. Men för att se det från den ljusa sidan, jag har inte bråttom och jag hinner göra lite kaffe till medan datorn tänker.

Strax dags för skidskytte! Innan dess ska jag fixa några småsaker på min lista.
Måste dock först av allt flytta katten :love:

20221201_100904.webp

Kollat SVTs adventskalender och förundras över hur de, precis som i fjol är så anakrona, precis som någon annan kommenterade. Uppenbart i en annan tid men uppenbart modernt språk och relationerande till varandra.

Ska strax ha ”tisdagsmöte” med en vän. Vi glömde att det var tisdag i tisdags, men är så himla flexibla så vi tar det idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 077
Senast: Kajsalisa
·
Tjatter Jag tänkte testa göra lyckokakor med saffran eller pepparkakssmak att ta med till julfirandet i år. Men, vad sjutton kan jag skriva i...
Svar
13
· Visningar
443
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 519
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 804

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka