Ahh nej stickade har jag inte sett, det var bara vanliga.Jag hade tänkt stickade. Men får ju inte tag i klänningen så det spelar ingen roll
Dumma klänning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ahh nej stickade har jag inte sett, det var bara vanliga.Jag hade tänkt stickade. Men får ju inte tag i klänningen så det spelar ingen roll
Tänkte: hur vet du det?Du var så himla snabb här på slutet också
Kom ihåg att jag är gudTänkte: hur vet du det?
Men kom på att du måste sett när jag reagerade på inlägg?
Jag var lite seg i början men fick upp läshastigheten mot slutet
Ja, just det ja. Dumma mig att inte tänka på att du är gud!Kom ihåg att jag är gud
Nooo! Nästa operationssår får definitivt heta HubertMen @Hoarfrost jag tänkte ju säga Hubert! Nästa gång kanske?
För övrigt funderar jag på vad jag ska äta. Och känner återigen efter hur jag mår, börjar jag bli sjuk? Är det mensrelaterade symtom? Eller mår jag rent av som vanligt? Känner efter lite extra pga en ganska nära kollega är sjuk, som i sin tur umgåtts med en annan kollega som nu har covid
Vad för dammsugare har du köpt?Dammsugaren ligger på laddning. Ska prova den ikväll.
Jag kollar på skidskytte och har precis ätit lunch. Nu slappa i soffan med skidskyttet fram till dottern kommer hem.
Samma här. Riktigt, riktigt fult väder.Idag är en såndär dag när det aldrig blir ljust. Småduggat så all snön är borta förutom smutsiga högar lite här och där. Mörkt när man klev upp, halvmörkt hela dagen och nu har det gått över från halvmörkt till riktigt mörkt igen.
Vad för dammsugare har du köpt?