Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså man kan äta Muhammara till allt. Det är så otroligt gott! Nu slafsar jag i mig
Allt vilt är typ fantastiskt gott! I de variationer jag smakat i alla fall. Eventuellt med undantag för ren ibland.Rökt hjärta av vilt är fantastiskt gott!
Ren är aldrig gott men de är fina.Allt vilt är typ fantastiskt gott! I de variationer jag smakat i alla fall. Eventuellt med udantag för ren ibland.
Torkat renkött tycker jag är underbart, och ibland kan det funka med filé... och de är fina när de inte är på vägen.Ren är aldrig gott men de är fina.
Ren är aldrig gott men de är fina.
åh va syndDet jävliga är att jag kan inte äta det... paprika
Jag längtar också hem en kvarting och en snaps kvar bara...Sitter på jobbet och längtar hem. Vill bara gosa vovve känner jag.
35 minuter kvar...
Jag trodde aldrig jag skulle säga det... men jag saknar IKEA-gubben! Jag ska sätta ihop en hylla från VidaXL och det är en påse med skruvar etc i IKEA-mängd inkluderat men ingen instruktion!
Så om ni hör om någon i en by utanför Falun som gått bärsärk så vet ni vad som hänt
Skulle ta en söt bild på hunden som satt fint och höll mig sällskap medens jag pluggar.
Tror han tröttnade. Det är tur att han inte är våldsam.
Visa bifogad fil 106789
Det jävliga är att jag kan inte äta det... paprika