Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, länge sedan jag hörde den här. Eller rättare sagt, länge sedan jag hörde originalet.Det är fredag och jag lyssnar på musik medans jag dricker rött vin!
Oj, länge sedan jag hörde den här. Eller rättare sagt, länge sedan jag hörde originalet.
Tycker jag hör den låten överallt Fast jag ska erkänna att det nog är för att jag själv spelar upp den minst hälften av gångerna.Oj, länge sedan jag hörde den här. Eller rättare sagt, länge sedan jag hörde originalet.
Spelar den ofta!Tycker jag hör den låten överallt Fast jag ska erkänna att det nog är för att jag själv spelar upp den minst hälften av gångerna.
Läste för fort och fick det till att du satt under soffan...Sitter i soffan under två filtar och käkar salt lakrits
Men oj! Sjukt obehagligt ju!Förlåt men jag måste bara berätta världens konstigaste grej som hände idag. När vi skulle lämna bilen så skrek dottern som om det inte fanns någon morgondag. Jag var tvungen att byta blöja i baksätet och det var inte populärt och när jag var klar så fick jag sätta henne i vagnen utanför för att städa undan allt och packa ihop skötväskan. Så mitt i det öronbedövande gallskriket så hör jag en mansröst säga någonting, och dottern slutar genast skrika och börjar babbla glatt i stället. Jag klättrar ur bilen för att se vem som pratar med oss. Ingen. Hela parkeringen är tom
är den bara vält eller är den knäckt?Securitas har varit här. Såg inte vad de gjorde förutom fotade och gav en bil böter som stod parkerad här utanför.
Blir orolig för lyktstolpen, att det ska bli strömförande eller nåt. Kanske helt obefogat. Den har vält omkull rakt ner på gräset, lampan lyser fortfarande och inget ser trasigt ut.
Han från Securitas gick ju där och någon gick förbi med en hund helt obekymrat.
@Tranan tex, jag tänker att du kan sånt här
Den ser mest vält ut.är den bara vält eller är den knäckt?
då tror jag att det inte är någon större fara, Mest irriterende.Den ser mest vält ut.
Tack för att du tog dig tid att svaradå tror jag att det inte är någon större fara, Mest irriterende.
Inget problem, Buke har hjälpt mig mer än vad jag kan ge tillbaka. så jag är glad om jag kan hjälpaTack för att du tog dig tid att svara