R
Raderad medlem 68338
Har ens kontantmaskiner kontanter i Sverige? Jag kommer aldrig att våga åka hem igen.
Jobbigt att tvätta cash idag Du får köpa ngt dyrt på NK, göra en tidig retur och hoppas på det på kortet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ens kontantmaskiner kontanter i Sverige? Jag kommer aldrig att våga åka hem igen.
Jag vet inte ens vad NK är och om det är dyrt vill de nog inte ha mig där! Jag stannar nog i UK!Jobbigt att tvätta cash idag Du får köpa ngt dyrt på NK, göra en tidig retur och hoppas på det på kortet
Det borde vara sveriges mest kända affär i huvudstadenJag vet inte ens vad NK är och om det är dyrt vill de nog inte ha mig där! Jag stannar nog i UK!
Det är väldigt, väldig tlänge sedan jag var i Stockholm, men är det poppis och ligger i hufvudstaden kan jag tänka mig att det är lätt att hitta dyra varor där i alla fall.Det borde vara sveriges mest kända affär i huvudstaden
Korrekt! Och jätte god choklad om det nu finns kvar,var ett tag sen ja var uppe oxå.Det är väldigt, väldig tlänge sedan jag var i Stockholm, men är det poppis och ligger i hufvudstaden kan jag tänka mig att det är lätt att hitta dyra varor där i alla fall.
Ja, det funkar ju med swisch med. Min bank har kontanter. Borde ju finnas någon bank som har kontanter. Själv har jag två banker ifall något krånglar.Hanterar banker kontanter längre?
Jag hade bett en kompis köpa ut och swishat
De sålde förrresten överraskande nog färska skottska lammhjärtan på Tesco idag, så jag köpte två. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med dem! Djuren ska få renset förstås, men resten?! Någon som har något kul recept, eller ska jag bara göra gryta?
Korrekt! Och jätte god choklad om det nu finns kvar,var ett tag sen ja var uppe oxå.
Tänk på stackarna i CA dom behöver allt vatten dom kan få
https://www.washingtonpost.com/climate-environment/2022/12/01/drought-colorado-river-lake-powell/
Oooookej, insåg precis att morgondagens restaurang har löjrom tillgängligt både till förrätt och huvudrätt. Till min fasa är samtliga efterrätter löjromsfria
Visa bifogad fil 106827
NK har funnits "rätt" länge.....Det är väldigt, väldig tlänge sedan jag var i Stockholm, men är det poppis och ligger i hufvudstaden kan jag tänka mig att det är lätt att hitta dyra varor där i alla fall.
Där ser man! Well done them! De enda platserna jag kommer ihåg och förmodligen kan hitta till i Stockholm är Fantasybokhandeln, Solvalla och eventuellt ett mysigt café där man kan/kunde köpa vit varm choklad.NK har funnits "rätt" länge.....
AB Nordiska kompaniet (NK) bildades den 14 januari 1902. År 1915 stod varuhuset i hörnet Hamngatan/Regeringsgatan klart.
Ja klart man kan eller jag brukar ha de skor jag har punkt.Visst kan man gå till jobbets julfest (på en liten lokal lunch-/cateringrestaurang) i sina grova kängor?? Tillsammans med festlig klänning? Jag ORKAR inte gå och försöka hitta några skor idag + att det känns som en fruktansvärt onödig utgift för något som jag egentligen inte annars behöver.... Hoppas att det är mörkt på stället, kanske....