Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig allmänt gnällig och sitter och tokfryser, men nu kan jag liksom inte ha på värmen längre. Någon måtta får det vara - duschen går inte att få lika varm när värmen är på heller och en lång varm dusch tänker jag unna mig... så jag sittter och väntar på att värmen liksom ska gå ur elementen och in i varmvattenberedaren eller nåt. :confused::D
Småpratar med djuren under tiden. De är så snacksaliga och goa. ❤️
 
När vädret är så jäkla trist med bara grått, mörkt (lixom inte det minsta ljust idag!) och blött och typ dålig inspiration till pållans motion, då får man försöka pigga upp med att latja till det och varför inte löshoppa lite 😁. Har ju inte hoppat sen pay and jumpen vid halloween. Min häst tyckte garanterat det var buskul för hon hoppade fint med god bjudning och drog på i galoppen, bockade, slog bakut och for runt 😄. Nästan så jag blir nojig för att ett ben ska gå av när hon gör sina rodeokonster men samtidigt så roligt att hon visar att fjordhästar fan inte är slöa och trista 😁🤩😍. Detta och skritt barbacka I grimma och grimskaft och bara mysa före och efter hoppningen piggade upp!! 😍 älskade, underbara häst 🥰.
Hemma igen blev det middag och soffhäng med älsklingen och se första avsnittet av årets julkalender; verkar mysig 😍. Nu är det sovtajm för mig med; både sambon och katter sover 😴.
 
Har ätit trerätters och lärt folk instagrams finesser. Älskar att jag tydligen anses ”ungdomlig” på jobbet. Jag som liksom hade förlikats med att jag var en boomer. Kommer säkert få en massa frågor om reels på mailen imorgon :rofl:
 
Jag kämpar på med mina kossor. Nya virknålen är fantastisk! Fick nästan för mig att jag skulle köpa en likadan till det stora projektet, men så kom jag på att den nålen är faktiskt inte trasig och därför kan jag inte rättfärdiga det köpet. 😅

Långsamt går det, men jag tror att de kommer bli söta!

IMG_20221201_230554.webp
 
Jag kämpar på med mina kossor. Nya virknålen är fantastisk! Fick nästan för mig att jag skulle köpa en likadan till det stora projektet, men så kom jag på att den nålen är faktiskt inte trasig och därför kan jag inte rättfärdiga det köpet. 😅

Långsamt går det, men jag tror att de kommer bli söta!

Visa bifogad fil 106825
Kor??? Är säker på att det inte är bläckfiskar? :o :nailbiting:🙈
 
Jag kämpar på med mina kossor. Nya virknålen är fantastisk! Fick nästan för mig att jag skulle köpa en likadan till det stora projektet, men så kom jag på att den nålen är faktiskt inte trasig och därför kan jag inte rättfärdiga det köpet. 😅

Långsamt går det, men jag tror att de kommer bli söta!

Visa bifogad fil 106825
Just nu ser de ut som Cthulhu och jag gillar det! :D

(Jag skojar bara, jag tror de blir jättefina!) ❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 136
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 598
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 963
Senast: grodan21
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
808
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp