Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pausar mitt TV-maraton (har just hittat en perfekt, spännande brittisk krimserie som jag har svårt att släppa) med att hänga på Buke samt sammanfatta lite tränings/hälsostatistik för året.

Gårdagen var nog vår sömnigaste nyårsafton någonsin, men vi lyckades hålla ut till 12-slaget och gick sedan och la oss omedelbums. Sov ovaggade i 10 timmar och var sedan på brunch hos svärmor som hade dukat upp en rejäl buffé med massor av goda saker :d Mer än såhär blir det nog inte gjort idag tror jag - jag har ett pussel att avsluta och en bok att läsa ut, men det är i princip det. Skönt att känna sig pigg och fräsch men ändå tillåta sig att ta det lugnt hela dagen! 😊
 
Haft ett trevligt nyår. Trots duktiga flickan som pockade på i bakgrunden :up:
Det blev mysigt och lugnt, god mat och mycket mys. Jag hade musikquiz och pappa lekte järnet med katten (de är så gulliga :love:) Upptäckte även att katten älskar hallon :p
Katten var som vanligt helt tokig medan det pangade på utanför och sprang från fönster till fönster och sen till balkongen och tittade på fyrverkerier :rofl:

Har nu varit på lång promenad, städat undan efter nyår och sitter nu med en chokladkaka som jag fick gå ner och panikköpa eftersom jag höll på att dö ingen-choklad döden :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 941
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp