Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pausar mitt TV-maraton (har just hittat en perfekt, spännande brittisk krimserie som jag har svårt att släppa) med att hänga på Buke samt sammanfatta lite tränings/hälsostatistik för året.

Gårdagen var nog vår sömnigaste nyårsafton någonsin, men vi lyckades hålla ut till 12-slaget och gick sedan och la oss omedelbums. Sov ovaggade i 10 timmar och var sedan på brunch hos svärmor som hade dukat upp en rejäl buffé med massor av goda saker :d Mer än såhär blir det nog inte gjort idag tror jag - jag har ett pussel att avsluta och en bok att läsa ut, men det är i princip det. Skönt att känna sig pigg och fräsch men ändå tillåta sig att ta det lugnt hela dagen! 😊

Haft ett trevligt nyår. Trots duktiga flickan som pockade på i bakgrunden :up:
Det blev mysigt och lugnt, god mat och mycket mys. Jag hade musikquiz och pappa lekte järnet med katten (de är så gulliga :love:) Upptäckte även att katten älskar hallon :p
Katten var som vanligt helt tokig medan det pangade på utanför och sprang från fönster till fönster och sen till balkongen och tittade på fyrverkerier :rofl:

Har nu varit på lång promenad, städat undan efter nyår och sitter nu med en chokladkaka som jag fick gå ner och panikköpa eftersom jag höll på att dö ingen-choklad döden :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 470
Senast: Otherside
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
272
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 865
Senast: lilsan
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka