Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyårslöften och nyårslöften menä att stå fast vid att göra det som känns rätt för mig kommer jag fortsätta göra och som vanligt att försöka droppa kilon (nåja, försöka duger va 😂) känns väldigt vettigt idag med magont efter gårdagens all mat 😄🙊🙈. Och. Köpstopp på godis tills allt godis är slut!! (Typ 3 kg) sambon har åkt för att nyårssåga och jag ska åka till stallet vartefter 😊.
 
Gott nytt år :laugh:

Jag la mig direkt efter fyrverkerierna och har dragit mig i sängen sen 7 :D måste gå upp dock, ska till närbutiken för o köpa diskmedel. Så glad vi har den, är glashalt trots grus och det har jobbats frenetiskt med vägarna sedan i torsdags. Planen idag är att göra matlådor, troligen tjockpannkaka, läsa och spela lite med kompis. Hade en tanke om nyårsstädning men det känns på tok för ambitiöst.
 
Sitter på tåget mellan Uppsala och Storvreta sedan 25min och mest väntar. Påkörning i Storvreta och vi får varken åka framåt eller bakåt. Men vi är inne, barnet har mobil att titta på och varm choklad att dricka.

Vi fick åka tillbaka till Uppsala och nästa försök sker kanske om en timme 😅

Borde gå till Pressbyrån och köpa en sladd till barnets platta så jag kan få tillbaka mobilen 🙈
 
Sitter på tåget mellan Uppsala och Storvreta sedan 25min och mest väntar. Påkörning i Storvreta och vi får varken åka framåt eller bakåt. Men vi är inne, barnet har mobil att titta på och varm choklad att dricka.
Hoppas ni kommer loss kvickt. De har blivit snabbare på att röja påkörningar senaste åren tycker jag.
 
Mockar och mockar och det tar inte slut känns det som. Stökiga boxar efter i natt.
Börjar nya året med att vara trött och känna mig skör.
Mockade efter fjordingen som nu har isisens gamla box när saknaden vällde in över mig med en helt oväntad kraft.

Blir gissningsvis inte bättre av att jag fortfarande är småsjuk 🙈.

Jag vill ju vara positiv inför nya året 😇.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 941
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp