Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Strålande förmiddag i backarna!

20230101_094001.jpg
 
Gott nytt år! Vi firade med utökade familjen, först skulle barnen inte vara med alls, så vår son skulle bli ensam tonåring, vilket han var helt nöjd med. Men när det närmade sig igår så kom helt plötsligt alla barnen med, så vi var full styrka till maten. Vid 23 åkte dottern med sambo till stan för att fira 12 slaget med hans mamma. Vi vuxna gick ut till badet och de tre grabbarna som var kvar satt och titta på tv och spelade När då då. :rofl::love: Vid tolvslaget kom de ut till badet och skålade med oss. Lite raketer på avstånd med väldigt lugnt så Ville sov som en stock inne.

Idag är vi lite sega men det får man vara på nyårsdagen. :) I morgon kommer syrran med familj och hennes yngsta förklarade att han ville ha en haj att ha taket så nu håller jag på och googlar var jag kan hitta en haj som han kan ha som prydnad i taket. Närmast jag kommer som finns i närheten är IKEAS gosedjurs hajar. Men jag ska kolla lite mer. :)
 
Kan knappt röra mig efter nattens dansande. Men ska eventuellt halta iväg och handla om en stund. Mina små katt-barn är enormt keliga och följer mig överallt medan de spinner 😅
 
Nyss smaskat i mig en liten chokladfondant från igår tillsammans med lite vaniljglass. Smeten var kvar från igår men gräddad idag. Så god. :d

Sen tog jag och en kollega en fnittrig pingis"match", vi missade nog både servrar och bord lika ofta men roligt var det. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 941
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp