Firar födelsedag med fryspizza och Monster ^^ funderar på att beställa hem indiskt till middag istället för att gå ned på stan till en pub. Är så trött idag (gick och la mig 06, så då är det okej att vara lite sliten ^^)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Firar födelsedag med fryspizza och Monster ^^ funderar på att beställa hem indiskt till middag istället för att gå ned på stan till en pub. Är så trött idag (gick och la mig 06, så då är det okej att vara lite sliten ^^)
Ser härligt ut. Skulle vara så himla kul att åka en gång till. Men det går ju tyvärr inte.
Grattis!Firar födelsedag med fryspizza och Monster ^^ funderar på att beställa hem indiskt till middag istället för att gå ned på stan till en pub. Är så trött idag (gick och la mig 06, så då är det okej att vara lite sliten ^^)
Grattis på födelsedagen!Firar födelsedag med fryspizza och Monster ^^ funderar på att beställa hem indiskt till middag istället för att gå ned på stan till en pub. Är så trött idag (gick och la mig 06, så då är det okej att vara lite sliten ^^)
Grattis, grattis!Firar födelsedag med fryspizza och Monster ^^ funderar på att beställa hem indiskt till middag istället för att gå ned på stan till en pub. Är så trött idag (gick och la mig 06, så då är det okej att vara lite sliten ^^)