Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läste tillbaka lite i tråden och skulle gilla ett ”gott nytt år!”-inlägg men det gick inte. Satt och tryckte på citera-knappen flera gånger i ren förvirring och började sen fundera på att rapportera buggen.

Det var mitt eget inlägg. Kan konstatera att jag inte är i toppform 😅
 
Firar födelsedag med fryspizza och Monster ^^ funderar på att beställa hem indiskt till middag istället för att gå ned på stan till en pub. Är så trött idag (gick och la mig 06, så då är det okej att vara lite sliten ^^)
Grattis 🥳

Okej, kan vi en gång för alla utesluta Elisabeth Höglund från samtliga offentliga sammanhang? Vilken fruktansvärd kvinna.

https://elisabethoglund.se/blogg/nu...-sig-inte-for-risker-nar-man-var-ung-och-dum/
Helt galen :banghead: Raljerandet om att man inte kan säga en sak med munnen och samtidigt en annan med kroppen är ju helt konstigt, ska man gå efter "kroppens signaler" istället för ett verbalt, tydligt nej så kan man ju hitta på vad som helst. Typ "Jag trodde hon ville, hon gav mig inte en rak höger och hennes ben var vända mot mig" den nivån :meh::banghead:
 
Känner mig så otroligt ledsen över en sak i mitt privatliv samtidigt som jag känner mig elak för att jag handlar så som jag göröver en viss sak. Samtidigt så vet jag också att jag har gjort vissa saker för att rädda mig själv både nu och under flera års tid. Men känslorna är ändå svåra att komma ifrån även om jag vet att det jag har gjort är bäst för mig själv. Men är ändå otroligt sorgsen över, allt hänger ihop med ett telefonsamtal jag fick idag, det gör ont inuti mig. :cry::cry::cry: Vill inte gå in på detaljer på ett öppet forum dock så lite svårt att förklara hur allt hänger ihop.
 
Kände att jag behövde indisk mat idag, det har pratats så mycket om det i diverse trådar. Så passade på att beställa hem lite. Det blev onion bhajis med mango chutney, vego-tikka masala och naan 😊
Tittar på tredje Harry Potter-filmen men tror inte vi kommer se hela.
 
Äter mer rester :p

1672587289095.webp
 
Okej, kan vi en gång för alla utesluta Elisabeth Höglund från samtliga offentliga sammanhang? Vilken fruktansvärd kvinna.

https://elisabethoglund.se/blogg/nu...-sig-inte-for-risker-nar-man-var-ung-och-dum/

En dinosaurie till satkärring.

"There’s a special place in hell for women who don’t help each other" - Madeline Albright

Även om en kanske inte vill hålla med om det fullt ut så är jag så pissless på kvinnor som verkligen anstränger sig för att sabla ner andra kvinnor (internaliserad misogyni, anyone?).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 941
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp