Skickar ett grattis på din dag. Kanske behöver du det när dagen varit pissigHemma i soffan igen
2 hundar i knäet. Fixat lite lyxmat och ska snart plocka fram tårtan.
Jäj vilken pissig födelsedag det har varit hittills
Visa bifogad fil 109650
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skickar ett grattis på din dag. Kanske behöver du det när dagen varit pissigHemma i soffan igen
Visa bifogad fil 109650
Kan hon säkert men förtal tas sällan upp av åklagare utan offret får driva målet själv.Undrar om Strömstedt skulle kunna anmäla henne för förtal?
Grattis på din dag ❤ även om den varit uselHemma i soffan igen
Visa bifogad fil 109650
Åh, den hade jag velat se om jag inte skulle jobba imorgon (kunde de inte visat den igår typ?).Har ätit middag.
Kollar Titanic (TV3 om nån vill se).
Är trött.
trevligt!Kan inte somna. Surfar istället runt och kikar på resor till Spanien
Mitt favvo hotell när jag är i spanien, ja jag vet att det är mallorca. MAO, risk att springa på mig, men då jag täker åka till italien i år så..Kan inte somna. Surfar istället runt och kikar på resor till Spanien
"Om du säger ”nej” när en man vill knulla dig så ska du inte tro att han bryr sig om det."Okej, kan vi en gång för alla utesluta Elisabeth Höglund från samtliga offentliga sammanhang? Vilken fruktansvärd kvinna.
https://elisabethoglund.se/blogg/nu...-sig-inte-for-risker-nar-man-var-ung-och-dum/
En riktigt jäkla otäck människa, som fortfarande verkar åtnjuta en viss legitimitet och cred ffa hos jämngamla som minns henne som relativt saklig SVT-journalist. Hon fick tydligen utmärkelse 2010 av tidningen M-Magasin (Amelia Adamo) som främsta förebild och inspiratör för kvinnor 50+ ( ), det hade jag missat. Funderar på om hon radikaliserats på äldre dagar eller om hon alltid haft samma människosyn och världsbild men lyckats dölja det.Okej, kan vi en gång för alla utesluta Elisabeth Höglund från samtliga offentliga sammanhang? Vilken fruktansvärd kvinna.
https://elisabethoglund.se/blogg/nu...-sig-inte-for-risker-nar-man-var-ung-och-dum/