Ja. Vi har ringt och mailat var och varannan dag nu. Även min granne som Unt medOch det betalar du för...Uselt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Vi har ringt och mailat var och varannan dag nu. Även min granne som Unt medOch det betalar du för...Uselt.
Då skulle jag skita I att betala prenumeration. Nä men seriöst, med tanke på hur dyr papperstidning är är det skandal om utdelningen inte funkar.Ja. Vi har ringt och mailat var och varannan dag nu. Även min granne som Unt med
Mina 2 hästar blev det akutJaha, då ska jag boka avlivningstid för min älskade häst. Hur fan klarar man det?
Vi har sagt att vi säger upp den om de inte sköter sigDå skulle jag skita I att betala prenumeration. Nä men seriöst, med tanke på hur dyr papperstidning är är det skandal om utdelningen inte funkar.
Jodå hemförsäkring finns. Problemet ligger i allt som behövs göra för att få till en skadedjursbekämpning.Din hemförsäkring täcker normalt all skadedjursbekämpning. Ring dem!
För nog har du väl en hemförsäkring?
Nej det vet jag ju!Var inte meningen att låta dryg på något sätt
Trist att de inte var goda
Åh, vår här som morfar har kostar mellan 3 och 4000 tusen nu om året....Vi har sagt att vi säger upp den om de inte sköter sig
Är väl runt 2000 om året vi betalar nu
Jag fick precis frågan om att vara med i en podcast om att leva med en funktionsnedsättning. Ämnet kommer i så fall vara autism och mer specifikt flickor med autism.
Min första reaktion var att ringa mamma och berätta för henne, hon tyckte att det var kul och var glad för min skull. Men jag oroar mig över att vara för mycket/prata för mycket… vilket jag berättade för mamma som tyckte att "om det är en podd som handlar om att ha funktionsnedsättning så gör det inget om den syns".
Just nu lutar jag nog faktiskt mot att tacka ja
Det vore ju toppen om du ville vara med! Du är så bra på att uttrycka dig, jag tror du skulle ha mycket att ge - och länka gärna efteråt om du vill.Jag fick precis frågan om att vara med i en podcast om att leva med en funktionsnedsättning. Ämnet kommer i så fall vara autism och mer specifikt flickor med autism.
Min första reaktion var att ringa mamma och berätta för henne, hon tyckte att det var kul och var glad för min skull. Men jag oroar mig över att vara för mycket/prata för mycket… vilket jag berättade för mamma som tyckte att "om det är en podd som handlar om att ha funktionsnedsättning så gör det inget om den syns".
Just nu lutar jag nog faktiskt mot att tacka ja
*slänger mig på gilla-knappen*Funderar på att baka chokladsnitt
Vad blev det?!??!??!?NU har jag äntligen beställt färg till köket. EEeeek så spännande!