Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
På ridskolan. Magen är mycket bättre.
Lite ledsen av att höra en mamma som pratar med annan mamma och pappa om att hennes unges häst stannat på något hinder i helgen och att hon bett sin dotter piska på hästen ordentligt så den hoppade :banghead:

Tack och lov hade barnet fräst åt sin mamma att man inte kan hålla på och piska och ha sig för det är elakt. :up: skönt att barnen är vettiga iaf.
 
Bytt ut det glappande eluttaget till elaggregatet så nu är det ordentligt med el på både under- och övertråd, testade med ett grässtrå. 😖 Nu är det väl :devil: om hästarna eller grisarna river hagen!

Druckit ett par stora muggar varmt te, ätit en lunchlåda och några kex, stängt åt hönsen och lagt mig och kollar film.

I morgon hämtar jag ut mitt pass, lämnar blod och jobbar eftermiddag. :)
 
Försökte gå på promenad med djuren, men SATAN vad det stormar! Jag fick vända om så det blev bara en dryg halvtimme och vi är ändå utmattade allihopa.
Stormar gör sig bäst när man kan sitta inne och lyssna på dem, om det är vi rörande överens alla tre. 😊

Jag tror jag ska koka soppa.
 

Bifogade filer

  • 20220915_195028.webp
    20220915_195028.webp
    69,8 KB · Visningar: 25
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 146
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
585
· Visningar
26 514
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 830
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp