Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du missar väl inte bukefalos avsnittet?Hann jag först, och blev det rätt?
Äter pizza som blev sen och tittar på Midsomer Murders.
Clicksi
Aldrig! Både den tråden och den om fågel som skriker VÄLDIGT högt om natten (underbara trådrubrik!) är väldigt närvarande i mitt Midsomer-tittande nuDu missar väl inte bukefalos avsnittet?
I tanken är alla Bukares Midsomer-karaktärer med i bakgrunden, och skrikande fåglar och rävar används som vanligt flitigt för att skapa stämning inför varje mordHar du en skrikande fågel utanför fönstret, eller är den i Midsummer?
Om det är hög vätskehaltig så färdas värmaren snabbareGrubblar över min karré. Den ska alltså uppnå 80C i en ugn på 175 grader. Är 1.6 kg (tänkt att leva på och sedan frysa in). Hur kan den redan efter mindre än en timme vara uppe på 57 grader från 17?
Ehrm. Jag följde bara traditionen. Missade att det fanns två läger här.Undrar fortfarande vad som är fel med vanliga siffror…,,
Ehrm. Jag följde bara traditionen. Missade att det fanns två läger här.
Ja och jag tycker det är lite kul. Inte så ofta man använder dem annars.Romerska siffror är ju estetiskt vackert