Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på hur ditt jobb brukar vara läste jag att du väntade på leverans av 12 handfat, hade inte varit orimligt kände jagFlexar ut vid 12 i dag för i dag ska mitt nya handfat komma Sen ska jag bara byta ut gamla med det nya. Har ingen aning om hur man gör men jag tänker förlita mig på youtube, tålamod, min egen tjurskallighet och livlina till farfar om allt skiter sig
Andas!!!!Kör diskmaskinen.
Känner mig rastlös och stressad över att det bara är 10 dagar kvar innan jag ska börja jobba igen
Krya på erNu är alla lite krassliga här men ingen har testat positivt på covid självtest. Livläkaren tyckte det vore bra om jag fick en koll. Crp hade krupit upp till dryga 150. Lunginflammation löd domen och jag har fått antibiotika. Febern är inte lika hög nu vilket är gött. Tänkte måla lite ikväll kanske.
Det är så fint där
Kul! GrattisMockat hage och ikväll ska jag fira Jag kom in på den fristående kurs jag ville läsa i höst, det såg mörkt ut när första antagningsbeskedet kom så räknade med att jag inte skulle få en plats men nu så
Alltså är ett vrak. Barnet verkar piggare men jag pendlar fortfarande mellan 40-41 i temp. Enormt ont i kroppen men inga direkta förkylningssymtom förutom rassel i lungorna. Barnet verkar piggare lyckligtvis! Förhoppningsvis blir jag också det imorgon. Måleriet har fått vänta idag men räknar med att köra ett pass med det imorgon. Har introducerat barnet till Henry VIII. Tyckte det var dags. Vi har kommit till avrättningen av Boleyn
Men gud så fin! Älskar igelkottar. De är så himla mysiga och har överraskande långa ben.Matar min trädgårdstomte!
Visa bifogad fil 96340
Den har en vildvuxen favoritrabbat den alltid är och rotar i och när jag ser den brukar jag lägga lite kattgodis framför näsan på den. Smaskens!
Ja! Man blir förvånad när de sträcker på sig och springer iväg, som en boll på pinnar.Men gud så fin! Älskar igelkottar. De är så himla mysiga och har överraskande långa ben.