Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovrummet storstädat in i minsta vrå, väldigt skönt men nu är jag trött och hungrig. Har precis satt på ugnen för att göra kyckling i ugnen med massa gorgonzola :d blir rosé till. Ska passa på att plocka in tvätten från igår samtidigt.
Härligt med städning... Det känns som om jag bor mitt i en byggarbetsplats.... Skåpluckor på rad på tapetserarbordet i vardagsrummet, färgburkar och penslar i köket.... 🤪 Inte förrän på lördag kommer jag att kunna hänga tillbaka hälften av luckorna och sedan blir det till att börja på resten. Plus de fem lådorna..... Jag LÄNGTAR tills jag får se det färdiga resultatet :) !!
 
Idag ringde ett förtag och i princip ville att vi skulle prata om en Senior/lednings plats för deras svenska avdelning.
Efter dividerande i 3 timmar så skulle Europa chefen och Europa HR chefen ta det med ledingen.
Skulle vara kul om jag fick det. men är så osäker om jag är rätt person.
 

Bifogade filer

  • 20220728_181432.webp
    20220728_181432.webp
    283,9 KB · Visningar: 20
Har just varit på riskettan, tur att jag hade tolkar så att jag slapp känna mig äldst av alla (minus läraren) :rofl:
Men ah, jag saknar inte den tiden, då man inte riktigt vågade tala upp i grupp av folk i samma ålder etc.. :D

Hade varit intressant om det hade varit en grupp av mera vuxna, för att höra vad de hade pratat om då. Klart att man hade pratat om samma ämnen men det märktes att det var riktat mot unga/knappt vuxna/gymnasieelever då man betonade vissa saker mera än andra.
 
Härligt med städning... Det känns som om jag bor mitt i en byggarbetsplats.... Skåpluckor på rad på tapetserarbordet i vardagsrummet, färgburkar och penslar i köket.... 🤪 Inte förrän på lördag kommer jag att kunna hänga tillbaka hälften av luckorna och sedan blir det till att börja på resten. Plus de fem lådorna..... Jag LÄNGTAR tills jag får se det färdiga resultatet :) !!
Ja, tråkigt jobb men så skönt när det är färdigt 🤩

Det blir kul sen, resultatet är ju värt det! Blir säkert jättesnyggt hos dig 😃
 
Idag ringde ett förtag och i princip ville att vi skulle prata om en Senior/lednings plats för deras svenska avdelning.
Efter dividerande i 3 timmar så skulle Europa chefen och Europa HR chefen ta det med ledingen.
Skulle vara kul om jag fick det. men är så osäker om jag är rätt person.
Håller tummen för dig! O du ska inte tänka på om du är rätt person, det är företagets jobb att avgöra :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
730
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 848
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 148
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 147
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp