Kollar på Ms Marvel och äter vingummin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag vill se mer Stranger ThingsNär man är jättetrött och vill sova men också vill se upplösningen av Mord i paradiset
Men! Negativt på test! Ha! Den jäveln har inte tagit mig ännuVeterinären som jag träffade både i fredags o måndags har Covid. O jag vaknade med halsont...
Du kan trösta dig med att många av vitaminerna som återfinns i isbergssallad är fettlösliga, så i det avseendet är det bara nyttigt med en släng dressingJag har just ätit en enorm skål med sallad, extremt, extremt enorm. Iofs bestående av isbergssallad, tomater och rödlök så inte särskilt matig. Relativt nyttig också även om jag förlorar en del på rapsoljan jag använde till dressing (bara olja och italiensk salladskrydda). Nu är jag proppmätt men sötsugen.
Men! Negativt på test! Ha! Den jäveln har inte tagit mig ännu
Tom jag funderade på att anmäla mig som frivillig hämtare,älskar manglade saker, men dom är så jäkla tunga o bökiga att lasta o bära in.Det verkar vara hett att ha en mangel nu för tiden?! Min skänkesanonns har minst 10 st som hört av sig och vill ha den Iofs trevlig, då slipper den åka till soptippen.