Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Duschad. Det vore underbart att ha ett bad, men i så fall hade jag nog somnat där - knäna ser bättre ut men fortfarande gräsliga, jag har dock kommit fram till att jag har underbart vackra ben. :love: :D Minus alla jävla blåmärken och skavanker då, för höger knä är pajat sedan länge. Det ser nu ut som en vindruvsklase.
Armbågarna överlever men den ena kommer att se ut som ett plommon. En hel fruktskål här!
Det enda som inte ser det minsta bättre ut ens efter duschen är ett riktigt fult sår i handflatan, det ser ut som en blodig biff ungefär, för att gå ifrån frukt-temat.
Tack och lov blöder det inte för då hade jag väl kollapsat i hallen också! :arghh::D
 
5E8A2BD9-E0A4-4728-8B46-5277900D64AF.webp
 
Blev väckt 06.10 av djurliv utanför fönstret..! *muttrar ohörbara, arga saker* Snart dags att ta tag i dagen. Idag ska jag
1. Attackera sista skafferiskåpet
2. Palla hallon över grannens staket (sommarstuga och de har inte varit här på typ ett år) och baka något.
3. Kanske rensa garderoben.

(Och ja, även gå på den där promenaden. Men det vill jag inte ha med på listan!)
 
Sjukhuslivet rullar på. Fortfarande ser allt bra ut - med det undantaget att den nya njuren inte behagar producera urin. Så jag får dialys varje dag för att den inte ska ha så jobbigt.
Såret läker och jag har idag presterat fyra vändor fram och tillbaka i korridoren :D
Visserligen med gåstol men ändå!
Har dessutom fått duscha vilket var en fröjd. Såg ut som ett träsktroll i håret och luktade....

Har varit rädd att transplantation en misslyckats men alla här säger att det kan ta sin tid, men att den kommer att starta. Jag väljer att lita på det.

Får rapporter om vovven som bor hos avkomman och jobbar inför valet. Det verkar gå bra även om han tycker allt är lite konstigt. Lilla mattehjärtat.
 
Sjukhuslivet rullar på. Fortfarande ser allt bra ut - med det undantaget att den nya njuren inte behagar producera urin. Så jag får dialys varje dag för att den inte ska ha så jobbigt.
Såret läker och jag har idag presterat fyra vändor fram och tillbaka i korridoren :D
Visserligen med gåstol men ändå!
Har dessutom fått duscha vilket var en fröjd. Såg ut som ett träsktroll i håret och luktade....

Har varit rädd att transplantation en misslyckats men alla här säger att det kan ta sin tid, men att den kommer att starta. Jag väljer att lita på det.

Får rapporter om vovven som bor hos avkomman och jobbar inför valet. Det verkar gå bra även om han tycker allt är lite konstigt. Lilla mattehjärtat.
Jag håller tummar och tår för att den kommer igång :heart
 
Tillbaks på jobb. Ledig igår. Rätt sleten ska tilläggas men det var det värt.

Var på konsert igår Rammstein och satan i gatan vd bra det var. :banana: Helt klart värt att vara sliten idag :D

Bjöd mig själv på lyxfrulle i form av en leverpastejmacka från fiket får vi se om jag kommer igång ha ha
 
Sjukhuslivet rullar på. Fortfarande ser allt bra ut - med det undantaget att den nya njuren inte behagar producera urin. Så jag får dialys varje dag för att den inte ska ha så jobbigt.
Såret läker och jag har idag presterat fyra vändor fram och tillbaka i korridoren :D
Visserligen med gåstol men ändå!
Har dessutom fått duscha vilket var en fröjd. Såg ut som ett träsktroll i håret och luktade....

Har varit rädd att transplantation en misslyckats men alla här säger att det kan ta sin tid, men att den kommer att starta. Jag väljer att lita på det.

Får rapporter om vovven som bor hos avkomman och jobbar inför valet. Det verkar gå bra även om han tycker allt är lite konstigt. Lilla mattehjärtat.
Skönt att höra att du gör fina framsteg :) ! Håller tummarna för att allt kommer igång som förväntat snart!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
730
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 844
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 148
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 147
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp