Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sveriges framsida, Bästkusten! Jag tillbringade mina barndomssomrar utanför Halmstad och har fortsatt att återvända. Bada i klart, saltvatten, sandstränder eller lena klippor, det finns inte bättre.Sista dagen på västkusten. Vi har haft tur med vädret och påde kunnat bada, promenera i Träslövsläge och äta fantastiskt god fisk. När jag är här förstår jag faktiskt dem som hävdar att detta är Sveriges framsida. Idag ska vi åka hem och egentligen borde vi redan åkt men det är alldeles för trevligt och skönt här.
är inte Göteborg där alla fartyg med last kommer? Som ger mat och nyttigheter till hela landet? Det låter som Göteborg är köksingången.Sveriges framsida, Bästkusten! Jag tillbringade mina barndomssomrar utanför Halmstad och har fortsatt att återvända. Bada i klart, saltvatten, sandstränder eller lena klippor, det finns inte bättre.
Och att Göteborg ar Sveriges port mot stora världen och Stockholm köksingången, ja det vet ju alla...
Lunch intagen (rester och extra macka, jag är duktig) nu ska jag spela dator. Den stor frågan är dock vad man ska spela? Planet zoo, Life is feudal eller The Hunter? Bygga zoo, få en medeltida by att överleva eller jaga vilt?
Well, I guess jag kan säga det samma! Även om semesterkänslan inte riktigt infunnit sig än. Milt uttrycktSäger bara EN sak.
S E M E S T E R
Snart!Säger bara EN sak.
S E M E S T E R