Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
20220729_123410.webp
 
Nej inget lopp för madame, hon tycker nog inte att det är så trevlig att gå i "dödens" utan att ha någon rygg. Distansen var nog inte hennes problem idag.

Aja bara ta nya tag för henne och hennes tränare.
Men spelade på travfamiljens häst och vann en liten slant iaf 😅 Hade feeling att den skulle var på plats.

Dags att börja plugga för min del nu istället något vettigt måste man ju göra 😎
 
Lyckades sova hela 3 h inatt och är aningens retarderad idag. Tappar saker, glömmer saker etc. Nu skulle jag steka ägg och höll på att lägga smöret direkt på spisen. Och glömde sen sätta på spisen. Väntade och väntade på att smöret i pannan skulle börja låta lite.. Bådar inte direkt gott inför resten av dagen. :laugh:
 
Sista dagen på västkusten. Vi har haft tur med vädret och påde kunnat bada, promenera i Träslövsläge och äta fantastiskt god fisk. När jag är här förstår jag faktiskt dem som hävdar att detta är Sveriges framsida. Idag ska vi åka hem och egentligen borde vi redan åkt men det är alldeles för trevligt och skönt här.
Sveriges framsida, Bästkusten! Jag tillbringade mina barndomssomrar utanför Halmstad och har fortsatt att återvända. Bada i klart, saltvatten, sandstränder eller lena klippor, det finns inte bättre. 💙

Och att Göteborg ar Sveriges port mot stora världen och Stockholm köksingången, ja det vet ju alla...:)
 
Sveriges framsida, Bästkusten! Jag tillbringade mina barndomssomrar utanför Halmstad och har fortsatt att återvända. Bada i klart, saltvatten, sandstränder eller lena klippor, det finns inte bättre. 💙

Och att Göteborg ar Sveriges port mot stora världen och Stockholm köksingången, ja det vet ju alla...:)
är inte Göteborg där alla fartyg med last kommer? Som ger mat och nyttigheter till hela landet? Det låter som Göteborg är köksingången.
 
Min farfar hade ett gäng aborrar i akvarium när jag var liten. Jag har alltid drömt lite om att dra upp ett gäddyngel till stor gädda och sen släppa ut igen när den är i en bra storlek.

Sitter på bryggan vid båten och så glider den här 10 cm gäddan :love: fram precis under mina dinglande fötter och är helt coollugn, men jag har ingen håv! :banghead:
PhotoCollage_1659036017021.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
730
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 843
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 146
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 147
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp