Ren bil (inte på utsidan aldrig mer svart bil!) och nya bilder tagna samt lagt ut annons på fejjan och uppdaterat blocket annonsen. Nu håller vi tummarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Medelhavet verkar funka som en hyfsad isolator för vindrörelser för att få till den gradienten i atmosfären!Marocko får det varmt!Visa bifogad fil 96412
Jag med!!!! SkålSäger bara EN sak.
S E M E S T E R
Jag är uppvuxen mitt i Småland, hade lika långt till västkusten som till Öland men västkusten var ju det självklara valet för bad. Nu bor jag i Stockholm och sambon hat stuga i Östebotten så det blir inte så många chanser till "riktiga" bad. Men ett par dagar minimum brukar jag försöka få till.Sveriges framsida, Bästkusten! Jag tillbringade mina barndomssomrar utanför Halmstad och har fortsatt att återvända. Bada i klart, saltvatten, sandstränder eller lena klippor, det finns inte bättre.
Och att Göteborg ar Sveriges port mot stora världen och Stockholm köksingången, ja det vet ju alla...
Han passar bra därHan är besatt av schäslonger, har en hemma hos sig också men är särskilt besatt av just min
Visa bifogad fil 96420
Fick precis info från grannarna att de tittat till min lägenhet. De hade hunden med sig vilket resulterade i att han hoppade upp på schäslongen och därefter VÄGRADE gå hem. Nu ska de försöka bära ut honom
Visa bifogad fil 96419
Han passar bra där
Den hunden har känsla för estetik och konst! Passar in perfekt med de poserna.
Negativt provsvar!