Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ett plötsligt sug efter panerad fisk med remouladsås och kokt potatis. Tur att jag inte orkar klä på mig och åka iväg till det närmsta sunkstället där det finns.

Det har öppnat ett fish-and-chips-hak (rimligt antal bindestreck 😅) mitt emot mitt hus. Enligt ungdomliga grannen ska det vara mkt gött!

Alltså mitt emot mig i stan 😅
Här i skogen är dieten i detta nu:

8106897A-65A4-42D9-811E-C9302325A087.webp


Edit: kom på att dieten nog är ganska snarlik oavsett plats 😆
 
Packar och lastar bilen. I morgon ska vi paddla kajak och tälta :)

Grannarna är snälla och passar hund och katt, det blir första gången för hunden så jag hoppas verkligen att det går bra :nailbiting:

Hunden är förvisso jättesnäll och enkel, men han förväntar sig och få sova i sängen varje natt. Har varnat grannarna och även skickat med en hundsäng, men jag vete 17 om min hund kommer godkänna hundsängen, kan nog hända att de får en liten benvärmare under natten :angel:
 
Och det bästa, rensade och trycktvättade uteplatsen 😍

Polish_20220729_204649605.webp


hyresgästerna/säljarna använder inte den och har aldrig gjort det men jag hade en trycktvätt och tid över, så nu är det klart för nästa vår och inflyttning om inget annat). Under plåten hittade vi en liten minidamm med en grodformad fontän som jag ska köpa näckrosor till sen. 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
730
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 842
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 145
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 147
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp