Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick ett plötsligt sug efter panerad fisk med remouladsås och kokt potatis. Tur att jag inte orkar klä på mig och åka iväg till det närmsta sunkstället där det finns.
Det har öppnat ett fish-and-chips-hak (rimligt antal bindestreck ) mitt emot mitt hus. Enligt ungdomliga grannen ska det vara mkt gött!
Alltså mitt emot mig i stan
Här i skogen är dieten i detta nu:
Visa bifogad fil 96430
Edit: kom på att dieten nog är ganska snarlik oavsett plats
Solsängen är riktigt bra. Redan utprovad av flera familjemedlemmar inkl undertecknad.Inledde semestern starkt med att åka till Åtvid och köpa och sedan montera en solsäng.
Tur att jag inte kan äta fisk/skaldjur!Det har öppnat ett fish-and-chips-hak (rimligt antal bindestreck ) mitt emot mitt hus. Enligt ungdomliga grannen ska det vara mkt gött!
Alltså mitt emot mig i stan
Här i skogen är dieten i detta nu:
Visa bifogad fil 96430
Edit: kom på att dieten nog är ganska snarlik oavsett plats
Stockrosor är vackra!Hemkommen från gårdsfix. Snörade ihop de vildväxande stockrosorna och planterade lavendel till stallfönster nummer två.
Visa bifogad fil 96442
Detta var mycket enklare än att bada fötterna på unghästen som tror att vatten är lava
förstår hästen! det finns hajar i vatten! Ju!Hemkommen från gårdsfix. Snörade ihop de vildväxande stockrosorna och planterade lavendel till stallfönster nummer två.
Visa bifogad fil 96442
Detta var mycket enklare än att bada fötterna på unghästen som tror att vatten är lava
I svampen också, tio minuter in?förstår hästen! det finns hajar i vatten! Ju!
Det verkade min hund också tänka häromdagen när han stolt med svansen lyft travade fram och plötsligt tog ett stort skutt över en vattenpöl... Jag garvade högt rakt ut för det såg så roligt ut!förstår hästen! det finns hajar i vatten! Ju!
Japp, det vet alla smarta hästar!I svampen också, tio minuter in?
Det ser ut som SNÖ på taket....Hemkommen från gårdsfix. Snörade ihop de vildväxande stockrosorna och planterade lavendel till stallfönster nummer två.
Visa bifogad fil 96442