Det är "bara" gamla plattor, gammal mossa och eh, ny mossa. Ett generationsboende i mikroform Snö hade iofs varit lättare att få bort.Det ser ut som SNÖ på taket....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är "bara" gamla plattor, gammal mossa och eh, ny mossa. Ett generationsboende i mikroform Snö hade iofs varit lättare att få bort.Det ser ut som SNÖ på taket....
Typiskt! Men så himla fin!Min farfar hade ett gäng aborrar i akvarium när jag var liten. Jag har alltid drömt lite om att dra upp ett gäddyngel till stor gädda och sen släppa ut igen när den är i en bra storlek.
Sitter på bryggan vid båten och så glider den här 10 cm gäddan fram precis under mina dinglande fötter och är helt coollugn, men jag har ingen håv!
Visa bifogad fil 96377
Håller inte med men hans röst däremot , himla bra band de därVar o Parksnäckan ikväll, Stiftelsen spelade.
Har knappt hört något av dem innan men de var bra och sångaren Robban är snygg
Ok de lät bra medHåller inte med men hans röst däremot , himla bra band de där
La banda de Jönsson Eller ja Jönssonligan på Mallorca är braVattenmelon, jordgubbar och jättekoppen med kaffe!
Dessutom en klassisk Jönsson med Margareta Krook.
Nu är det helg!
håller med, HBTQ++ behöver stöd, på alla sätt. Även om man bara är en allierad!Åh, jag kom just hem från kvällsrundan med våfflan min. Mötte en man som vi stöter på då och då (han har en jätttefin, glad irländsk setter) och han var uppenbart lite full, alternativt pårökt... men han är en snäll snubbe så vi surrade lite medan hundarna nosade runt. Så plötsligt nämner han att han sett var jag bor (oookej... ) ... men fortsätter sedan att han var så glad att se min prideflagga i trädgården. Det är såvitt jag vet den enda som är så synlig i Peebles.
Visar sig att han varit gift i nästan tjugo år, men är skild sedan fem, och inte vågar komma ut i samhället eller till familjen. Han såg så otroligt förstörd ut att jag tror att det är sant. Så väldigt sorgligt.
Edit - så även om en är HBTQ++ eller inte är det viktigt med stöd. Att plutta en liten flagga i en blomkruka eller i ett fönster någon vecka om året kostar inte särskilt mycket.
Det är dom gångerna som man får kommentarer om att lammet smakar koftaLäste att du skulle slänga yllefilten i sous viden och började bli orolig för dig.
Det är inte så bara. En tänker inte på att det fortfarande är ett sådant stigma för många, på så många platser, överallt. Det är lätt att tro att vi lever i en progressiv, öppen värld ibland men riktigt så är det inte ännu och sorgligt att säga - men Skottland har en lång, LÅNG väg att gå. Särskilt på landsbygden, men lite så är det nog hemma i Svea också.håller med, HBTQ++ behöver stöd, på alla sätt. Även om man bara är en allierad!
Men det finns så mycket hat och fördomar fortfarande.
Stackarn, han har säkert varit i garderoben hela sitt liv.