Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nu jobbat så nu måste jag ta en surfa på datorn paus efter frys....

Vår frys verkar inte vilja vara med längre den har skrotat sig själv typ. Den frostfria fryen har inte orkat frosta av så det small till och en bit av övre frysen inne ramlade ned. Sambon ska ta ut allt frosta av (det är inte mkt is inne) och se om dne hoppar igång. Jag är inte glad över att få byta

Ikea... mitt kök är verkligen en vandrande katastrof. Listen på kylskåpet har släppt men det går ändå. Nu gick frysen sönder och för nån månad sen så la varmluftsugnen av. Den fungerar det är bara varmluften som inte vill vara med och min introduktionshäll är överkänslig och piper samt stänger av sig för minsta lilla.

Ingen bra reklam för ikea.
Och jag som precis monterat ett nytt ikea-kök inklusive vitvaror från dem, hoppas de har bättrat på sig :nailbiting: och supertrist att det är så mycket fel med ditt kök :down:
 
Jag bygger bit for bit. Blir frustrerad av allt pillande när front panel kontakterna ska i och att SATA kablarna är ett helvete att få på plats. Nåja, efter hdd installation är det bara att plugga i strömkabel och vga/hdmi kabel och be till gudarna att den startar upp. Har även satt in nytt batteri om det var det som krånglade förra gången.

Ber en stilla bön och ska sedan fjäska för en sur Megara som stoppades från att hoppa in i bygget.
 
är inte Göteborg där alla fartyg med last kommer? Som ger mat och nyttigheter till hela landet? Det låter som Göteborg är köksingången.
Det är heltriktigt att Götebog är den st'orsta import/exporthamnen i Sverige men det är också därifrån som Amerikabåtarna och alla andra faryg ut i världen gick. exvis England och Holland. Därav porten mot stora världen.
 
Det är heltriktigt att Götebog är den st'orsta import/exporthamnen i Sverige men det är också därifrån som Amerikabåtarna och alla andra faryg ut i världen gick. exvis England och Holland. Därav porten mot stora världen.
Hummm, de som åkte med de båtarna var de som var vana att ta köksvägen. I alla fall till den största delen.
 
Äter någon middag från Hello Fresh (men plockar bort basilikabladen) och ska starta ett avsnitt av Tredje Skiftet igen.

Är trött och har ont långt ner i magen så i dag har jag inte gjort många knop.... utöver jobbat och slitit där, men det är stillasittande så slapp anstränga mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
730
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 842
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 145
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 147
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Wobbi stövlar
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp