Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på er
Vilken ljuvlig beskrivning! Nästan sådan var min första travhäst också - han kunde springa för kung och fosterland fast ville liksom inte vara först. Motsatsen till vinnarskalle på den!Min hund kom sedan triumferande trippande med benet in hit. Hon är jävlar i mig motiverad när det gäller ätbart. Annars är hon lite mer som den första travhästen jag föll för under prao och sedan fick jobb i samma stall tack vare. Han stod hos en av våra största inom trav, som vunnit många internationella lopp. Det var den snabbaste hästen både han och hans mkt duktiga stallchef kört. Men han ville inte ta i på banan/under lopp. Så han kom väl 2-4:a mest. Kommer ihåg att de i Expressen beskrev honom som "oärlig medhängare" iom att han mest bara joggade runt.
Lite så är min hund ibland. Hon tar liksom inte i mer än halvfart när de leker. Men om det är mat så jävlar tar hon i lika mycket som den travaren gjorde på skogsslingan. Och då är hon ju oövervinnerlig, den oärliga medhängaren!
Kör diskmaskinen.
Känner mig rastlös och stressad över att det bara är 10 dagar kvar innan jag ska börja jobba igen
Haha ja och få rutinernaMen du har väl längtat efter att börja jobba igen?
Ja, jag tyckte det var så roligt beskrivet!Vilken ljuvlig beskrivning! Nästan sådan var min första travhäst också - han kunde springa för kung och fosterland fast ville liksom inte vara först. Motsatsen till vinnarskalle på den!