Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi ska till Orsa juOlika förvÀntan om shopping-volym?
Ja sÄ glad Var verkligen en kurs jag ville lÀsa som komplement till mina ordinarie studierKul grattis @MayGrace
jag skulle definitivt göra sista strykningen först pÄ baksidan och sedan pÄ framsidan, sÄ blir det Ätminstone fult pÄ rÀtt stÀlle. Vill gÀrna se slutresultatet, det lÄter som det blir fint!MÄlar.... UpptÀckte att trots att jag Àr rÀtt försiktig sÄ hade det runnit fÀrg under skÄpluckorna som ligger vÄgrÀtt pÄ ett bord nÀr jag mÄlar dem... Nu Àr jag ytterst paranoid att det ska hÀnda igen, och dÄ blir det ju framsidorna som drabbas.... Fast de ska i och för sig fÄ sig en omgÄng fÀrg till, sÄ det jag fÄr vÀl korrigera dÄ om det skulle hÀnda igen. Klet, klet, klet....
Krya! Visst vet du att du kan/ska sjukskriva dig sÄ du kan ta ut semesterdagarna nÀr du faktiskt kan anvÀnda dem som det Àr tÀnkt, till ÄterhÀmtning? Hoppas verkligen det blir lindrigt, snabbt övergÄende och utan lÄnga efterbesvÀr!Det hoppas jag med, ska egentligen Äka tÄget hem pÄ söndag, men det lÀr jag fÄ boka om. Tur jag har semester iaf.
Vilket skit! krya pÄ dig!Visade sig att jag har covid.. Attans.
RejÀlt less.
Det blir sÄ pass bra pÄ bara en strykning att insidan bara kommer att fÄ en omgÄng fÀrg. Det kommer ÀndÄ aldrig att bli helt perfekt hÀr. Nyss satt jag med pincett och plockade bort x antal hundhÄr frÄn kanten dÀr jag mÄlade i morse.....jag skulle definitivt göra sista strykningen först pÄ baksidan och sedan pÄ framsidan, sÄ blir det Ätminstone fult pÄ rÀtt stÀlle. Vill gÀrna se slutresultatet, det lÄter som det blir fint!
Krya pÄ erNu Àr alla lite krassliga hÀr men ingen har testat positivt pÄ covid sjÀlvtest. LivlÀkaren tyckte det vore bra om jag fick en koll. Crp hade krupit upp till dryga 150. Lunginflammation löd domen och jag har fÄtt antibiotika. Febern Àr inte lika hög nu vilket Àr gött. TÀnkte mÄla lite ikvÀll kanske.
Var försiktigt med dig.Nu Àr alla lite krassliga hÀr men ingen har testat positivt pÄ covid sjÀlvtest. LivlÀkaren tyckte det vore bra om jag fick en koll. Crp hade krupit upp till dryga 150. Lunginflammation löd domen och jag har fÄtt antibiotika. Febern Àr inte lika hög nu vilket Àr gött. TÀnkte mÄla lite ikvÀll kanske.