Vad gör vi? Del CLVIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
MÄlar.... UpptÀckte att trots att jag Àr rÀtt försiktig sÄ hade det runnit fÀrg under skÄpluckorna som ligger vÄgrÀtt pÄ ett bord nÀr jag mÄlar dem... Nu Àr jag ytterst paranoid att det ska hÀnda igen, och dÄ blir det ju framsidorna som drabbas.... :cautious: Fast de ska i och för sig fÄ sig en omgÄng fÀrg till, sÄ det jag fÄr vÀl korrigera dÄ om det skulle hÀnda igen. Klet, klet, klet.... :wtf:
jag skulle definitivt göra sista strykningen först pÄ baksidan och sedan pÄ framsidan, sÄ blir det Ätminstone fult pÄ rÀtt stÀlle. Vill gÀrna se slutresultatet, det lÄter som det blir fint!

Det hoppas jag med, ska egentligen Äka tÄget hem pÄ söndag, men det lÀr jag fÄ boka om. Tur jag har semester iaf.
Krya! Visst vet du att du kan/ska sjukskriva dig sÄ du kan ta ut semesterdagarna nÀr du faktiskt kan anvÀnda dem som det Àr tÀnkt, till ÄterhÀmtning? Hoppas verkligen det blir lindrigt, snabbt övergÄende och utan lÄnga efterbesvÀr!
 
jag skulle definitivt göra sista strykningen först pÄ baksidan och sedan pÄ framsidan, sÄ blir det Ätminstone fult pÄ rÀtt stÀlle. Vill gÀrna se slutresultatet, det lÄter som det blir fint!
Det blir sĂ„ pass bra pĂ„ bara en strykning att insidan bara kommer att fĂ„ en omgĂ„ng fĂ€rg. Det kommer Ă€ndĂ„ aldrig att bli helt perfekt hĂ€r. Nyss satt jag med pincett och plockade bort x antal hundhĂ„r frĂ„n kanten dĂ€r jag mĂ„lade i morse..... đŸ€Ș
 
Vaknade tidigt till blÄ himmel och vindstilla. Perfekt för att ta sig till sjön och logga ut frÄn allt utom det glittrande vattnet och ett svagt sus frÄn trÀden. Fick vara ensam fram till strax efter 11 sen har det fyllt pÄ med folk och nu var det sÄ stimmigt att jag helt sonika Äkte hem och la mig i soffan med paddan i högsta hugg för att se vad ni hÄlls med. Kanske borde jag sÀtta pÄ lite kaffe.
 
Jag sitter i ena Ànden av huset och sambon i den andra. SmÄ-hundarna har dels drabbats av busryck och vill ha samma ben. SÄ de har rusat i full fart mellan oss med benet i nÄgons trut, genom alla rum i olika vinklar och svÀngar sÄ det rasslar mot golvet. SÄ himla hÀrligt att de har varann, en kompis med samma sprÄk liksom!:heart
 
Nu Àr alla lite krassliga hÀr men ingen har testat positivt pÄ covid sjÀlvtest. LivlÀkaren tyckte det vore bra om jag fick en koll. Crp hade krupit upp till dryga 150. Lunginflammation löd domen och jag har fÄtt antibiotika. Febern Àr inte lika hög nu vilket Àr gött. TÀnkte mÄla lite ikvÀll kanske.
 
Matar min trÀdgÄrdstomte! <3
Kotten9.webp

Den har en vildvuxen favoritrabbat den alltid Àr och rotar i och nÀr jag ser den brukar jag lÀgga lite kattgodis framför nÀsan pÄ den. Smaskens! <3
 
Nu Àr alla lite krassliga hÀr men ingen har testat positivt pÄ covid sjÀlvtest. LivlÀkaren tyckte det vore bra om jag fick en koll. Crp hade krupit upp till dryga 150. Lunginflammation löd domen och jag har fÄtt antibiotika. Febern Àr inte lika hög nu vilket Àr gött. TÀnkte mÄla lite ikvÀll kanske.
Var försiktigt med dig. <3
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

KatthÀlsa Jag har tvÄ innekatter, steriliserade honkatter, syskon frÄn samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var Ätta veckor...
Svar
11
· Visningar
732
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. VÀldigt lÄngt inlÀgg, dÄ jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig sjÀlv ocksÄ ;) Jag Àr i 30-Ärs Älder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 849
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursĂ€kt för en lĂ„Ă„ng text. Jag Ă€r förtvivlad över situationen med min 7 mĂ„nader gamla valp, jag kĂ€nner mig sĂ„ jĂ€vla...
2
Svar
30
· Visningar
3 152
Kropp & SjÀl Jag Àr inne i Ànnu en (egentligen flera) omgÄng i vÄrden och jag kÀnner mig i sÄnt jÀvla underlÀge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 147
Senast: Hazel
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp