Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kul. Elen kan öka till uppåt 100.000 /månad. Gemene Svensson kommer få ta banklån för att ha råd att koka makaroner där hemma...
En parentes, hur lyckades Sverige bygga 12 kärnkraftverk på ca 12 år när det nu tydligen inte att bygga ett enda på 10-15 år? Obegripligt !!
 
Borde sova för länge sedan, har massa Saker och göra imorgon men mitt ben värker efter jag körde häst idag .. Mitt redan dåliga ben som inte tål sådan belastning utan träning men är fanken ska jag hinna eller orka träna också. Just nu är jag lite butter, eller snarare ledsen. Lägger så förbaskat mycket tid men inte ens ett tack. Ibland blir jag lite less helt enkelt och då snurrar tankarna hela nätterna och ångesten kryper på. Jag borde säga till att det ska skriva ut nya tabletter så jag får sova är ju ändå ett livslevande apoteket redan så en mer eller mindre spelar ingen roll 😉
 
En parentes, hur lyckades Sverige bygga 12 kärnkraftverk på ca 12 år när det nu tydligen inte att bygga ett enda på 10-15 år? Obegripligt !!
För att det folkomröstats om att avveckla kärnkraften plus för att det är dyrare att bygga nu?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
732
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 849
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 154
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 147
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp