Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att det ska uppstå bullerstörningar. Har nämligen fått numret till miljöförvaltningens jourbil och att jag kan ringa ikväll om/när det blir störningar så försöker de komma hit på inspektion.
Än så länge har det bara varit spridda oljud, inget varaktigt, så ingen idé att ringa än.
Har ont i huvet och nacken, skulle vilja lägga mig.
 
Fin kväll och enligt utsago riktigt bra tur med blandat sällskap från länet och från UK, där de förstnämnda blev helt tagna över det lantliga läget mitt i ingenstans.

4EC19C82-44DA-42E4-BEDB-3EB6B179DC24.webp
 
Jag har precis kommit hem efter den långaste promenaden med katt och våffla. Vi gick upp på kullen där Kailzie fick sin sista promenad, jag har inte varit där sedan dess och de hade så himla roligt! Det var så vackert däruppe, som vanligt... jag tänkte att jag kan ju inte gå ett liv utan att gå dit igen.

Nu är jag vrålhungrig men vet inte vad jag vill äta!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
732
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 850
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 156
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 147
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp