Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att det ska uppstå bullerstörningar. Har nämligen fått numret till miljöförvaltningens jourbil och att jag kan ringa ikväll om/när det blir störningar så försöker de komma hit på inspektion.
Än så länge har det bara varit spridda oljud, inget varaktigt, så ingen idé att ringa än.
Har ont i huvet och nacken, skulle vilja lägga mig.

Fin kväll och enligt utsago riktigt bra tur med blandat sällskap från länet och från UK, där de förstnämnda blev helt tagna över det lantliga läget mitt i ingenstans.

4EC19C82-44DA-42E4-BEDB-3EB6B179DC24.webp

Jag har precis kommit hem efter den långaste promenaden med katt och våffla. Vi gick upp på kullen där Kailzie fick sin sista promenad, jag har inte varit där sedan dess och de hade så himla roligt! Det var så vackert däruppe, som vanligt... jag tänkte att jag kan ju inte gå ett liv utan att gå dit igen.

Nu är jag vrålhungrig men vet inte vad jag vill äta!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 948
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
874
Senast: Bison
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: Blyger
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
972
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka