Nä men nu har det ju varit uppe på drygt 6 kr kwh och det har ju pratats om det dubbla till denna vintern, men vi får vänta och se...2-4 kronor per kWh blir inte 100.000 för någon slags gemene Svensson.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä men nu har det ju varit uppe på drygt 6 kr kwh och det har ju pratats om det dubbla till denna vintern, men vi får vänta och se...2-4 kronor per kWh blir inte 100.000 för någon slags gemene Svensson.
Senast igår var prognosen 2-4 kronor per kWh i SE3/SE4 . Så dubbla var jfrt med hur det varit förrNä men nu har det ju varit uppe på drygt 6 kr kwh och det har ju pratats om det dubbla till denna vintern, men vi får vänta och se...
Men då blir det mer typ gelé. I sylt vill jag ha mer bär i.Jag menade om man ändå ska koka dem så kan man ju göra som jag föreslog istället för att kärna ur dem en och en.
Skulle kunna men har ju precis slutat nuTitta på Vänner igen Så gör jag med ett antal serier.
Den är bra. Och mörk.Börjat kolla på ”Doctor Foster”, ögongodis (förstås ) men annars ganska mörk… får se hur den artar sig!
Bådar ju gottDen är bra. Och mörk.
Det är ju en helt orimlig summa. Typisk Aftonbladet-rubrik, skulle jag vilja säga....Kul. Elen kan öka till uppåt 100.000 /månad. Gemene Svensson kommer få ta banklån för att ha råd att koka makaroner där hemma...
Vilket underbart foto!Fin kväll och enligt utsago riktigt bra tur med blandat sällskap från länet och från UK, där de förstnämnda blev helt tagna över det lantliga läget mitt i ingenstans.
Visa bifogad fil 96297
Heter den fortfarande men Pergoquin billigare enligt FASSPrascend hette medicinen då