Nope, det var igår det. Idag var det lördag fram tills kl. 20.00 - nu är det söndag!Det är fredag
Imorgon är det måndag igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope, det var igår det. Idag var det lördag fram tills kl. 20.00 - nu är det söndag!Det är fredag
Dit ska vi ocksåMen siktet är på sista lördagen i augusti. Då siktar vi på flygshow i ärna... som jag längtar.
Då ska jag göra det med resterande krusbär.Nej, det tror jag inte att vi hade... Minns inte exakt, men jag har för mig att det bara var krusbär. VÄLDIGT gott till ost bland annat !
Handskar är ju SMART.... Jag brukar bita ihop och försöka få in (och ut) händerna i buskarna såg gott det går utan att skada mig alldeles för mycket.....Tar på mig handskar o går ut o plockar dom goda bären.
Härligt att höra att det går att må bra trots Alzheimers! Tack än en gång för att du delar med digOm det hjälper så kan jag berätta att min morfar fortfarande minns mormor, även om han ganska ofta misstar min mamma för henne. Mamma och mormor är väldigt lika så inte underligt, han hänger bara inte alltid med i att mormor är gammal nu också
Han trivs också mycket bättre på sitt boende än när han bodde hemma Så fort han flyttade dit sken han upp och blev aktivare, är flera barndomskompisar där och de pratar gamla minnen. Han kan enkelt träffa dem istället för att vara fast i huset och behöva hjälp med allt, blev som en frihet för honom.
Även om det är skitjobbigt hela processen så kan det bli bra för henne ändå Även om det är otroligt ledsamt att inte bli ihågkommen.
Håller med. Skitsjukdom!Mamma var likadan stadigt sämre men mig kom hon ihåg, dock inte pappa som hon varit gift med i 50+år.
Skitsjukdom rent ut sagt för de anhöriga alltså.
Oätbar sörja enligt mig men krusbärssaft är gottVi gjorde krusbärsmarmelad förra året - MYCKET gott !
Vi blir nog inte själva. För några år sedan var det kö långt in på em. Då sov vi över i Kista men blir nog inte så nu. Får se hur vi gör. Men såg att programmet var samma på fm som em.Dit ska vi också
Jag har noll koll på O ringen...Är så avis. Skulle kunna tänka mig vara där uppe och ta några banor. Idag hade de inomhusraçe på IKEA såg jag.
Men siktet är på sista lördagen i augusti. Då siktar vi på flygshow i ärna... som jag längtar.
Varsego, är ju bra veta det kan bli bra ocksåHärligt att höra att det går att må bra trots Alzheimers! Tack än en gång för att du delar med dig
Min farfar är tyvärr död. Han dog år 2000 så han har inte funnits med oss på länge. Farmor och hennes sambo träffades typ 2010, så han har varit med ett tag. Men jag har uppfattat det som att den som är sjuk i Alzheimers har lättare för att minnas saker som hände längre bak i tiden (jämfört med saker som hände igår, tex). Är väl därför jag oroar mig för att hon inte ska komma ihåg sin sambo. Vet inte om han varit med "tillräckligt länge" eller inte. Men tiden får utvisa, det är ingen idé att ta ut något i förskott
Jag vet, vi var där då ocksåVi blir nog inte själva. För några år sedan var det kö långt in på em. Då sov vi över i Kista men blir nog inte så nu. Får se hur vi gör. Men såg att programmet var samma på fm som em.
Känner med dig! Såg ju nyss klart på ”Vänner”, känner mig tom. Försökte börja på nåt nytt, kändes fel och stängde av
Du vet ju var det finns en lägenhetJag vet, vi var där då också
Den gången var det smidigt att ta sig dit, men ett elände när alla skulle hem...
2-4 kronor per kWh blir inte 100.000 för någon slags gemene Svensson.Kul. Elen kan öka till uppåt 100.000 /månad. Gemene Svensson kommer få ta banklån för att ha råd att koka makaroner där hemma...