Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi gjorde krusbärsmarmelad förra året - MYCKET gott !Tack vare tråden insåg jag att det fanns krusbär i frysen sedan förra året och syltsocker i skåpet. Så nu har jag kokat två burkar krusbärssylt. Aldrig ätit det innan, så blir spännande att prova sedan.
Åh, det ska jag nog göra med resten av krusbären. Hade du någon krydda i?Vi gjorde krusbärsmarmelad förra året - MYCKET gott !
Känner med dig! Såg ju nyss klart på ”Vänner”, känner mig tom. Försökte börja på nåt nytt, kändes fel och stängde avSitter i det där vacuumet när en bra serie (eller två i det här fallet) tagit slut.
Ja det känns så konstigt. Som att människor man lärt känna bara försvunnit ur ens liv.Känner med dig! Såg ju nyss klart på ”Vänner”, känner mig tom. Försökte börja på nåt nytt, kändes fel och stängde av
Är så avis. Skulle kunna tänka mig vara där uppe och ta några banor. Idag hade de inomhusraçe på IKEA såg jag.Och kollar samtidigt på när de lastar av grejerna till O ringen
Har knappt 5 min att gå dit.
En massa soptunnor och Baja major mm
Har varit trafik där hela dan. Och de lär nog hålla på halva natten med
Skål! #TGIF
Hann tänka ”undra vad det är för dag idag”? Sen ba äsch det kvittar Skål!
Lördag här idag. Imorgon i övermorgon och jaa typ kommande 14 dagar..Det är fredag
Nej, det tror jag inte att vi hade... Minns inte exakt, men jag har för mig att det bara var krusbär. VÄLDIGT gott till ost bland annat !Åh, det ska jag nog göra med resten av krusbären. Hade du någon krydda i?