Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och kollar samtidigt på när de lastar av grejerna till O ringen
Har knappt 5 min att gå dit.
En massa soptunnor och Baja major mm
Har varit trafik där hela dan. Och de lär nog hålla på halva natten med
Är så avis. Skulle kunna tänka mig vara där uppe och ta några banor. Idag hade de inomhusraçe på IKEA såg jag.

Men siktet är på sista lördagen i augusti. Då siktar vi på flygshow i ärna... som jag längtar.
 
:arghh: :rage::arghh: Jag tänkte köra ett nytt bygge i väntan på mina skruvar, men nu hittar jag inte en av brackets (vad det nu heter på svenska) till min amd 4 moderkort. Eftersom jag alltid byter ut den så hittar jag nu bara en efter att ha skruvat loss den. Sedan tänkte jag försöka med den andra kylaren jag har som skruvas in men där är skruvarna för korta, ingen aning om varför. Jag blir skogstokig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
732
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 850
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 149
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp